TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har bare 2 spørsmÃ¥l.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #242619  av celicagutten

Her bare 2 spørsmål:
Har noen av detre Landruser 100. Far til dama har en 2005 mod automat. DEr sitter det 2 knapper rett attemed giren, noen som vet va di er til. Husker ikkje helt va som stå på di. Trur det sto 2RD på den aine.

Og så va eg på sol. no for ei ston si og såg det va en plass du konne kjøba klær, tesjorte osv og så konne du designa di sjøl. Legge opp bilde osv

#242637  av Teamany

Er vel svar på spm 2 dette ja;)

http://www.spreadshirt.net
http://www.eurofoto.no
Har ikkje noe erfaringer med noen av de, men trur det va snakk om at hos Spreadshirt.net va det dårlig kvalitet.. Veit ikkje om det er på selve klærne eller mærkene de damper/stryker på ( elle ka faen dei gjer ) :twisted:

Mvh
Stian

#242678  av Cmon

Har kjørt en del LC90 i jobb.
Der er de 2 knappene 'pwr' og '2nd'

'pwr' er en litt annen programmering av girkassa, så den går litt høyere i turtall før den girer. Er ikke mye til hjelp på 90'en, da motoren (125hk) ikke er så sterk at det gjør noe.

'2nd' er en knapp som gjør at bilen aldri girer ned i laveste gir, altså starter i 2 gir. Kan da gire opp til 3 og 4. Er til bakkestart o.l. på glatt føre der du ikke vil ha for mye moment på hjula, slik at du ikke spinner. Bruker faktisk den hvis jeg feks har kjørt meg fast i snø og skal komme løs, eller skal ta laus med tilhenger i glatt terreng. Setter da inn lavgir med sperrer, og '2nd'. Er faktisk til stor hjelp

#242680  av celicagutten

Cmon skrev:Har kjørt en del LC90 i jobb.
Der er de 2 knappene 'pwr' og '2nd'

'pwr' er en litt annen programmering av girkassa, så den går litt høyere i turtall før den girer. Er ikke mye til hjelp på 90'en, da motoren (125hk) ikke er så sterk at det gjør noe.

'2nd' er en knapp som gjør at bilen aldri girer ned i laveste gir, altså starter i 2 gir. Kan da gire opp til 3 og 4. Er til bakkestart o.l. på glatt føre der du ikke vil ha for mye moment på hjula, slik at du ikke spinner. Bruker faktisk den hvis jeg feks har kjørt meg fast i snø og skal komme løs, eller skal ta laus med tilhenger i glatt terreng. Setter da inn lavgir med sperrer, og '2nd'. Er faktisk til stor hjelp
Kæ slaks jobb he du som kjører en sånnen firmabil? Hmm, må kansje vurdere og bytte jobb. Så du ska ha han i PWD ved vanlig kjøring? Er det lys i dasjborde som viser vilken program han står i?

#242695  av Cmon

Skal ikke ha noen av knappene inne til vanlig, men det kan jo være morsomt med 'pwr' inne, men ser for meg at forbruket øker en del.

Var i gamlejobben, og jeg brukte den nok en god del privat;)
Fantastisk bra bil til terrengkjøring og i vanskelig nordnorsk vinter. Må si jeg koser meg de gangene jeg kjører rundt suburban's Tahoe's og H2's for å dra de løs :lol:
Kjører den ennå fra tid til annen når jeg er hjemme på ferie. Pappa sin.