TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#242347  av celicat23

Fikk montert felgene på avensis'en i dag. Tok ett bilde og senka bilen i photoshop (i påvente av at coiloverene blir montert). Om jeg tror det blir bra? :D :D :D :D :D

#242361  av Kilgallon

celicat23 skrev:Fikk montert felgene på avensis'en i dag. Tok ett bilde og senka bilen i photoshop (i påvente av at coiloverene blir montert). Om jeg tror det blir bra? :D :D :D :D :D
det vil jo tiden vise :wink:

#242366  av celicat23

Kilgallon skrev:
celicat23 skrev:Fikk montert felgene på avensis'en i dag. Tok ett bilde og senka bilen i photoshop (i påvente av at coiloverene blir montert). Om jeg tror det blir bra? :D :D :D :D :D
det vil jo tiden vise :wink:
Jeg sitter jo med 1024x768 versjonen av det lille bildet jeg postet som teaser i tråden om bilen så :D :D :D ser veldig positivt på hvordan det ser ut til at bilen blir hehe

#242669  av celicat23

"Energi" drikken "shot" og vodka... godkjent. SKÃ…L!

#242684  av Kilgallon

celicat23 skrev:"Energi" drikken "shot" og vodka... godkjent. SKÃ…L!
Kjekt å vite :wink:

#242703  av ina

jeg kjeder meg også... jeg vil også drikke... blander meg en energi-drikk med vodka jeg også...
skål..

#243298  av Kilgallon

Nå skal jeg snart på brygga å innta masse øl i solsteken, føre jeg drar videre på Nye Fredrikstadstadion :D

#244056  av Stiansen

22,22% sjanse var det for at jeg kom opp i matte skriftlig i dag. Jeg har som regel uflaks når det gjelder sånt, og det slo FAEN ikke feil i dag heller! :evil:

20 av 90 elever som kom opp... :?

Men men, må tenke positivt og da tenker jeg at jeg med 99,99% slipper Naturfag muntlig.. Denne eksamenen krasjer nemlig med Acr :D

#244095  av Kilgallon

Stiansen skrev:22,22% sjanse var det for at jeg kom opp i matte skriftlig i dag. Jeg har som regel uflaks når det gjelder sånt, og det slo FAEN ikke feil i dag heller! :evil:

Men men, må tenke positivt og da tenker jeg at jeg med 99,99% slipper Naturfag muntlig.. Denne eksamenen krasjer nemlig med Acr :D
Da hadde du jo tur i uturen da :wink:

#244131  av Stiansen

Kilgallon skrev:
Stiansen skrev:22,22% sjanse var det for at jeg kom opp i matte skriftlig i dag. Jeg har som regel uflaks når det gjelder sånt, og det slo FAEN ikke feil i dag heller! :evil:

Ja, kan vel si det sånn også :wink: Står bra til med prosentregninga også ser du :lol:

#244147  av Kilgallon

Stiansen skrev:
Kilgallon skrev:

Ja, kan vel si det sånn også :wink: Står bra til med prosentregninga også ser du :lol:
Da kan jo matteeksamen din gå okey da jo :wink:

#244155  av celicat23

Jeg har:

- chilli nøtter
- battery
- vodka
- gwen stefani "4 in the morning" (thin white duke edit)
- rhianna featuring jay-z "umbrella" (jody den broeder lush radio edit)
(+ mye mer musikk)

Jeg mangler:

- kompiser som gjøre noe annet enn og holde dama si i hånda 24 timer i døgnet.

JESUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men, for all del.... SKÃ…L! :D

#244156  av lexusmann

PÃ¥ en tirsdag?????!!!Ferie eller?? :D
Fikk forresten skifta bensintanken i dag...var drittlei bensinstanken...var på eu for en tid siden...visste den lakk, men ikke at måtte byttes...deilig!!! :)

#244160  av celicat23

lexusmann skrev:PÃ¥ en tirsdag?????!!!Ferie eller?? :D
Næh. Bare lever med mottoet "det blir ikke mer gøy enn du gjør det selv". Gidder ikke sitte her hjemme edru og kjede meg bare fordi det er jobb i morra :D

Noen som har en rundt-om-kring 21" lcd tv og anbefale? Skal brukes til tv titting og x-box 360. Ikke noe super fancy dyre saker - for den skal bare henge på veggen på soverommet...

#244208  av oleb

off.. skal opp klokken 5 om noen timer for å ta tidligflyet sørover for å hente bil. så har jeg en biltur på 12+ timer foran meg, og jeg får selvfølgelig ikke sove... :evil:
  • 1
  • 311
  • 312
  • 313
  • 314
  • 315
  • 1175