TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TurboKnut og Onkel BLÃ…!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #242843  av Andy_Celica

Så turboknut i sin nye råtas av en bilen :D en liten rosa høyrestyrt sak fra japanauto, stod på toppen ved iveko og snakka med onkel blå.

Blinka med lysa men du så¨andre veien.
 #242893  av Kilgallon

Andy_Celica skrev:Så turboknut i sin nye råtas av en bilen :D en liten rosa høyrestyrt sak fra japanauto, stod på toppen ved iveko og snakka med onkel blå.

har sett den før, er tøff den :wink:
 #242908  av Andy_Celica

Kilgallon skrev:
Andy_Celica skrev:Så turboknut i sin nye råtas av en bilen :D en liten rosa høyrestyrt sak fra japanauto, stod på toppen ved iveko og snakka med onkel blå.

har sett den før, er tøff den :wink:
Ja den var ganske kul :D

#242913  av celicagt4205nord

en liten rosa turbosak sier meg ALLDELES ingenting siden jeg ikke har sett bilen.. :lol:

#242922  av Kilgallon

celicagt4205nord skrev:en liten rosa turbosak sier meg ALLDELES ingenting siden jeg ikke har sett bilen.. :lol:
http://www.japanauto.no/brukt/biler/41.htm

#242924  av BrennaRacing

Liker ikke den bilen der ass..Ser ut som en skikkelig kjerringbil :)

#242927  av celicagt4205nord

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#242932  av TurboKnut

:D :D ...joda jeg ble stoppet jeg... i promillekontroll av alle ting....
(så forresten at du kjørte forbi Andy) - og siden jeg kjørte med prøveskilt så var de først interessert i om papirgreiene var fylt ut riktig, - om alle tall og bokstaver var på riktig plass - og deretter var de veldig interessert i hva det var slags bil.
Faktisk veldig hyggelige folk, vi fleipet og lo og var enige om at det ikke akkurat var den mest maskuline bilen for en hetrofil mann.... :lol:

Var på den 4.de etterkontrollen hos biltilsynet (og i morgen kommer skiltene).
Da jeg kjørte derfra møtte jeg Volvo'n med saftblanderne på taket og de hilste og lo alle sammen :lol:

#242942  av Andy_Celica

TurboKnut skrev::D :D ...joda jeg ble stoppet jeg... i promillekontroll av alle ting....
(så forresten at du kjørte forbi Andy) - og siden jeg kjørte med prøveskilt så var de først interessert i om papirgreiene var fylt ut riktig, - om alle tall og bokstaver var på riktig plass - og deretter var de veldig interessert i hva det var slags bil.
Faktisk veldig hyggelige folk, vi fleipet og lo og var enige om at det ikke akkurat var den mest maskuline bilen for en hetrofil mann.... :lol:

Da jeg kjørte derfra møtte jeg Volvo'n med saftblanderne på taket og de hilste og lo alle sammen :lol:
hehe, bra de var koslige da :wink: Er nok enig at det ikke er en skikkelig maskulin bil for en hetrofilman men bilen er kul da :D

Så det er noen som har kjøpt den eller? siden du driver å registrerer den?

#242947  av TurboKnut

Jeg vet ikke om den er solgt, - jeg har liksom bare hatt som oppgave å få skilt på den - og i morgen skal hele 10.800 kr. betales i avgifter.
Endelig en JDM bil som har levelige avgifter :D

Det er en morsom bil som vekker masse oppsikt... Selv gamle damer med rulator snur seg etter den.

#242952  av Andy_Celica

TurboKnut skrev:Jeg vet ikke om den er solgt, - jeg har liksom bare hatt som oppgave å få skilt på den - og i morgen skal hele 10.800 kr. betales i avgifter.
Endelig en JDM bil som har levelige avgifter :D

Det er en morsom bil som vekker masse oppsikt... Selv gamle damer med rulator snur seg etter den.
Hehe, de avgiftene får man ihvertfal ikke helt tom lommebok av nei :D

Ja bilen er tøff den :D bra du stod der opp tokk opp tiden dems da rak dem ikke å stoppe meg og proppe meg fulla av masse dritt om bilen :D

Skulle hatt masse hest og fylt hele stedet med blårøy og så kjørt videre :D

#243005  av Ã¸f

skikkelig kul den rosa 8) syns den lyseblåe blir for matcho :lol:

#243038  av celicagt4205nord

Andy_Celica skrev:
TurboKnut skrev::D :D ...joda jeg ble stoppet jeg... i promillekontroll av alle ting....

hehe, bra de var koslige da :wink: Er nok enig at det ikke er en skikkelig maskulin bil for en hetrofilman men bilen er kul da :D

Så det er noen som har kjøpt den eller? siden du driver å registrerer den?
du vey en mann som er sikker på sin egen legning trenger ikke kjøre no penisforlenger :lol: ..host kremt :lol:

#243089  av aarumen87

syns den bilen er dritt fett jeg :twisted:

#243431  av d-roc

var inne på japan auto i dag å prøvde litt biler så den lille rosa der å hehe.. er jo faktisk utrolig strøke!
Vedlegg
DSC00629.JPG
DSC00629.JPG (102.74 kiB) Vist 831 ganger
Sist redigert av d-roc den 26 mai 2007 23:57, redigert 1 gang totalt.