TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva ville dere gitt for desse? (mr2 mk2)

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #243095  av injee

Hei!

Gjelder denne bilen;

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=3&tot=35

Info: Importert av TG Bil. Byttet motor, (selger sier at denne er ny og ikke overhalt. Var bare tusenlapper som skillte det. Og kvitteringer hadde han. Alt gjort på verksted. Trenger EU Kontroll. (bytte 2 demperer forann og noen foringer). Ellers ser jo bilen orginal ut utvendigt.

Og denne;

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=2&tot=35

Info: Mann i 40årene som eier. Overhalt motor pga oljebruk. Gjort på verksted, kvitteringer følger med. Dame i samme alder som hadde den tidligere. EUok 22mai.

hva ville dere valgt? :roll:

#243103  av hmsilset

Jeg ville valgt den røde!30.000 billigere,og overhalt er jo snart like bra som ny motor,ihvertfall så lenge de har ordna oljebruket.Da har du 30.000 til å stæsje opp før du når prisen på den gule :wink:

#243135  av GhostRider88

enig med hmsilset. Ville absolutt valgt den røde. finere farge også mener jeg ;) Så veldig hel og pen ut også.

#243144  av hmsilset

synest så absolut at du skal høre på meg og Ghostrider88.Vi har en utpreget god smak på biler :P Du kan fort få en veldig fin bil ut av den! Bare be om tilstandsrapport først så du ikke blir lurt!

#243192  av injee

Er helt enig med dere! :-)
Skal be om tilstandsrapport på den, ja. Så får vi se om jeg tar turen til Hamar i neste uke. :-)

#243201  av GhostRider88

injee skrev:Er helt enig med dere! :-)
Skal be om tilstandsrapport på den, ja. Så får vi se om jeg tar turen til Hamar i neste uke. :-)
hold oss oppdatert :D Klok avgjørelse ;)

#243244  av injee

Den røde ser jo faktisk strøken ut. Pratet med selger igjen idag, og han kunne godt sende meg kopi av alle kvitteringer på det som er gjort med motoren. Total overhalving på verksted, byttet stempler etc..
Og det har kun vært voksne eierer på den så lenge den har vært i Norge.

Og med 30k forskjell på pris, så kan jeg få gjort en del mods på den iløpet av sommeren. En av de første må jo være nye sommerhjul..
Så kanskje jeg skulle svingt innom Sharif på tur hjemover om det blir tur på meg. :-) Dumt at det er langhelg nå.... :p

#243566  av Doffen696

injee skrev:Den røde ser jo faktisk strøken ut. Pratet med selger igjen idag, og han kunne godt sende meg kopi av alle kvitteringer på det som er gjort med motoren. Total overhalving på verksted, byttet stempler etc..
Og det har kun vært voksne eierer på den så lenge den har vært i Norge.

Og med 30k forskjell på pris, så kan jeg få gjort en del mods på den iløpet av sommeren. En av de første må jo være nye sommerhjul..
Så kanskje jeg skulle svingt innom Sharif på tur hjemover om det blir tur på meg. :-) Dumt at det er langhelg nå.... :p
Anbefaler den røde. Fikk alle kvitteringene kjapt fra selger, og er meget interessert i bilen, men har kanskje en på hånden som er meget billig og i god stand som er mye nærmere der jeg bor.

#243578  av injee

Doffen: Hva hadde han kvitteringer på ?

#243600  av Doffen696

injee skrev:Doffen: Hva hadde han kvitteringer på ?
Overhaling av motor til nesten 26000 kr av firma + eu-kontroller før og etter godkjenning

#243613  av |plumbo

injee skrev:Er helt enig med dere! :-)
hamar sier du ? ;) kjøper du ta kontakt ;)