TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• cdplater kjilt seg fast i org spiller

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #243210  av Neo

Har ett problem jeg ikke trodde skulle skje, cdplatene i spilleren har låst/kjlit seg fast i spilleren/cdskifteren. Hører bare spilleren prøver og ta inn platene men ingenting skjer, har noen opplevd det samme og har eventuelle råd? :D ..
 #243214  av rx300

Neo skrev:Har ett problem jeg ikke trodde skulle skje, cdplatene i spilleren har låst/kjlit seg fast i spilleren/cdskifteren. Hører bare spilleren prøver og ta inn platene men ingenting skjer, har noen opplevd det samme og har eventuelle råd? :D ..
Velkommen i klubben... Hvis ikke dette har skjedd før med spilleren din så har du den spilleren som har holdt ut lengst som jeg har hørt om på IS200 :-D Det kommer vel "ERR3" på displayet også? Jeg har 3 CD'er stuck i min, og ERR3... bruker MP3-spiller og FM-sender for tiden :oops:

Du _kan_prøve med et kredittkort og litt lirking, har hørt rykter om at noen har hatt hell med det, men ellers er det å ta den ut og skru den fra hverandre, og bytte spilleren.
 #243216  av Neo

rx300 skrev:
Neo skrev:Har ett problem jeg ikke trodde skulle skje, cdplatene i spilleren har låst/kjlit seg fast i spilleren/cdskifteren. Hører bare spilleren prøver og ta inn platene men ingenting skjer, har noen opplevd det samme og har eventuelle råd? :D ..
Velkommen i klubben... Hvis ikke dette har skjedd før med spilleren din så har du den spilleren som har holdt ut lengst som jeg har hørt om på IS200 :-D Det kommer vel "ERR3" på displayet også? Jeg har 3 CD'er stuck i min, og ERR3... bruker MP3-spiller og FM-sender for tiden :oops:

Du _kan_prøve med et kredittkort og litt lirking, har hørt rykter om at noen har hatt hell med det, men ellers er det å ta den ut og skru den fra hverandre, og bytte spilleren.
Hehe, er første gangen det er skjedd :D .. Nei er akkurat det som ikke kommer, den viser ingen ERR3. Alt funker, den står i ca 10 sec og prøver og laste inn plater så skifter den over til radio. Kan ikke skifte plater heller, veldig irriterende :evil: .. Satt i 1 time og prøvde og lirke forsiktig men hjalp ikke.. Spilleren skal byttes til 2 din spiller men til da har jeg bare radio og høre på som ikke sender noe spesielt bra..

#243415  av @lpher

Tid for å bytte til 2-DIN Spiller? :D Har en og annen utgående modell jeg kan levere grisebillig ;)

#243448  av Neo

@lpher skrev:Tid for å bytte til 2-DIN Spiller? :D Har en og annen utgående modell jeg kan levere grisebillig ;)
Jess, snakket med en hos dere.. Har bestilt en alpine 2din hos dere som jeg håper kommer før mo treffet så jeg får musikk på turen.. :D ..skal ta den på avbetaling så håper det er gått i orden :D

#243663  av @lpher

Neo skrev:
Jess, snakket med en hos dere.. Har bestilt en alpine 2din hos dere som jeg håper kommer før mo treffet så jeg får musikk på turen.. :D ..skal ta den på avbetaling så håper det er gått i orden :D
Hmm...det beste for deg..prismessig..hadde nok vært å snakket med enten chris eller meg ;)

#243712  av Neo

@lpher skrev:
Neo skrev:
Hmm...det beste for deg..prismessig..hadde nok vært å snakket med enten chris eller meg ;)
er chris jeg har pratet med :) ..

#243771  av @lpher

Neo skrev: er chris jeg har pratet med :) ..
Bra ;)