TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Even's Mr2 GTI

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#242859  av 323F GTX

er ikke det der til turbo motoren da?
Får man noe tilsvarende til GTI? De ser jo så uendelig mye fetere ut de eksosene der :lol:

#242975  av Mr2Even

323F GTX skrev:
er ikke det der til turbo motoren da?
Får man noe tilsvarende til GTI? De ser jo så uendelig mye fetere ut de eksosene der :lol:
Ja det er det det gjør :wink: Går det ann å modde det om til Gti tro ?

Her er jo Blueflame modellen til Gti - ike helt det samme nei :
Vedlegg
Bluflame gti.jpg
Bluflame gti.jpg (2.55 kiB) Vist 805 ganger

#242993  av mr2cato

Bare å kjøpe catback til turbo og levere det inn til svendsen eksos så tilpasser de det, med mindre du gjør jobben selv ;)

#243000  av OrIoN89

Skal du selge det TRD anlegget da eller? Masse skulle du hatt for det? =)

#243001  av Mr2Even

OrIoN89 skrev:Skal du selge det TRD anlegget da eller? Masse skulle du hatt for det? =)
Jeg får se, isåfall skal jeg ikke ha noe mer enn 3500,-

#243004  av Mr2Even

mr2cato skrev:Bare å kjøpe catback til turbo og levere det inn til svendsen eksos så tilpasser de det, med mindre du gjør jobben selv ;)
Ã…ja? Hva var catback?

#243026  av Mr2Even

inzane2012 skrev:www.showoffimports.nl selger ett annlegg som har turbo looken men er til gti...
Fant ingenting der jeg :shock: :? :roll:

#243181  av Mr2Even

inzane2012 skrev:
mr2cato skrev:vil tro det er dette!
http://www.showoffimports.nl/customer/p ... t=0&page=2
2 stk 4" store japsepotter til N/A...
jepp, var det jeg tenkte på, ser jo ganske fett ut med den singel out-let'n på 4" og da...vanskelig valg:P

Ja kult, og det går ann å bruke 2 stk til gti ? Man kan jo bare kjøpe 2stk av de store endepottene også fikser kanskje Svensen resten da eller? eller som sagt, det beste, fikse alt selv :wink:

#243203  av mr2cato

Dette er jo et komplett kit der du får 2 potter og fleksirør spesiallagt for gti, du så det? skal ikke trenges noen modifikasjoner utenom opphenget vil jeg tro!

#243230  av Mr2Even

mr2cato skrev:Dette er jo et komplett kit der du får 2 potter og fleksirør spesiallagt for gti, du så det? skal ikke trenges noen modifikasjoner utenom opphenget vil jeg tro!
Åja, ja jeg forstod det, men jeg var ikke sikker :lol: man kan ikke samle delene man trenger hos div bilrekvisitaer osv da ? rør får man jo bøyd og sveist får man gjort hos mange reprasjonsverksteder til en billig penge

#243238  av inzane2012

Mr2Even skrev:
mr2cato skrev:Dette er jo et komplett kit der du får 2 potter og fleksirør spesiallagt for gti, du så det? skal ikke trenges noen modifikasjoner utenom opphenget vil jeg tro!
Åja, ja jeg forstod det, men jeg var ikke sikker :lol: man kan ikke samle delene man trenger hos div bilrekvisitaer osv da ? rør får man jo bøyd og sveist får man gjort hos mange reprasjonsverksteder til en billig penge
eller bare kjøpe det anlegget der ferdig tilpasset gti;) hehe

#243241  av Mr2Even

inzane2012 skrev:
Mr2Even skrev:
eller bare kjøpe det anlegget der ferdig tilpasset gti;) hehe
Ã…ja!! er det lov ? :lol:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 18