TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som vet hvor man kan fÃ¥ hk dokument pÃ¥ en u.s spec

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #243220  av 95TT

Som topic lyder. jeg trenger ett dokument som sier at det er 320 hk i bilen min for å få den godkjent, er bare det som gjenstår nå.. ?
Har tilgang til bremsebenk utskrift fra den er kanskje godt nok.. Er nok litt mer enn 320 hk i den, men det kan ordnes, noen som har sånt ett Toyota dokument liggende eller vet hvor man kan få tak i.

#243290  av Andreazz

En ikke en orginal salgs brosjyre e.l gyldig?

#243309  av elino

Jeg skrev ut informasjon fra MKIV.com Det funka for meg i hvertfall

Legger med link http://www.mkiv.com/specifications/

Håper det kan være til hjelp :)

#243374  av 95TT

Prøvde meg på den, men det var visst ikke godt nok. måtte ha orginale toyota dokumenter.. ? trodde ikke de ble mer orginale.

#243378  av elino

95TT skrev:Prøvde meg på den, men det var visst ikke godt nok. måtte ha orginale toyota dokumenter.. ? trodde ikke de ble mer orginale.
Hmm...det var da svært da :? Er det Drammen du viser den?

#243384  av TurboKnut

Da jeg var hos BT og kontrollerte bilen i avataren min for to uker siden måtte jeg ha denne dokumentasjon fra importør eller fabrikk.

Det hjalp ikke at jeg hadde med haugevis av bøker, salgsbrosjyrer, instruksjonsbok, rep-håndbok, utskrift fra nettet eller at det stod på ID plata på bilen... (dette var i Fredrikstad).
Det hjalp heller ikke med brev fra Dekra eller TüV (som jeg ikke hadde).

Får du ikke noe hos Toyota Norge kan du høre med Toyota Sverige

#243455  av 95TT

Samme svar som jeg fikk. måtte ha fra importør eller fabrikk.. Ja var i drammen, fikk bilen godkjent, men kunne ikke registrere den før jeg kunne dokumentere hk i forbindelse med Engangsavgift.

Skal høre med toyota norge , og toyota sverige, men om ikke de kan hjelpe meg så må jo for faen et bremsebenk utskrift være godt nok, signert autorisert bil verksted. :p
 #314619  av toyparts/mvp norge

hmm kan sjekke litt hva jeg har liggende, er ikke så lenge siden jeg regget en usa bil
 #315439  av wingsof66

Er i nesten i samme situasjon selv...
Har kommet gjennom nåløyet, men måtte visst ha dokumentasjon på styling (Veilside), som er skaffet, så var det senking, også skaffet.
Gjenstår eksos, men er kanskje lettere å sette på orginalt.
Er litt spent på tidsaspektet, da den ble vist 1.ste gang i 04, men jeg får bare høre hva de sier og ta det fra der..
 #315480  av wingsof66

Bøhle skrev:US-spec ?

Har du noen HK dokumenter liggende?

Har time til mandag så haster :lol:
Ja det er US-spec.
Det var sjefen min som viste bilen. Skal høre hva slags papirer han trengte, men det er nesten 4 år siden. Har dog ikke hørt om noen regelendringer, men leser jo her at det har blitt strengere.
Er det Drammen du skal til?

Har du email, eller telefon?