TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min 2004 model avensis sedan

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#242362  av Kilgallon

Var fine de nye felgene ja :wink:

#242423  av kong3n

Tøft prosjekt, men vi kan vel få ett bilde med de nye felgene selv om du ikke har montert coiloverene ; ) ?

#242472  av celicat23

kong3n skrev:Tøft prosjekt, men vi kan vel få ett bilde med de nye felgene selv om du ikke har montert coiloverene ; ) ?
Se side nr.7 - bilde av felgene der.

#242596  av celicat23

kong3n skrev:+ bilen :P
Hehe. Det kommer når coiloverene er montert. Bilen ser bare mongolid ut nå, uten senking :oops:

#243838  av celicat23

Coilovere montert... Regner ute, og det var ett stykke og kjøre, så bilen ser ikke ut. Ergo: ingen bilder enda.

Hvis noen andre planlegger 8x18" ET32 felger og 7cm forann, så kan jeg gi ett topp tips: vals hjulbuene, eller senk MAX 6cm.
I en vanlig slak sving i 50-60km/t nå så er det nok til at hjulene forann subber i lokari skjermene :? 6cm senking bak går helt
knirkefritt! 8x18 et35 hadde vært perfekt... Jaja...

Blir nok til at jeg skrur den opp 1cm forann så det ikke subber noe mer. Men skal få tatt noen bilder av den først, for det SER
unektelig kult ut :) Bare så plagsomt at det subber tilnærmet konstant :cry:
Sist redigert av celicat23 den 28 mai 2007 20:52, redigert 1 gang totalt.

#243869  av Carina_E

kult... deilig at det endelig er på plass tenker jeg :wink:
Gleder meg til å se bilder av bilden din nå ja 8)

Har bestilt felger til min nå jeg også, håper de kommer til uka ell så sku de komme neste uke igjen, men blir 7,5*18 på meg da med ET35, håper det går bra uten senking,??
så skal jeg ha 225/40-18 dekk på...

#243898  av celicat23

Klarte ikke og holde meg... Dro ut til nærmeste selvvask, og kjørte så videre til nærmeste sted jeg kunne stå i fred og
knipse noen bilder. På grunn av det fine regnværet ble det ikke mange bildene - så her er de 2 eneste som er
halvveis brukbare (legg merke til flekkene på bildet - det er regndråper på kamera linsa :? )

Bilde

Bilde

Jeg er ivertfall veldig fornøyd (bortsett fra den ¤"%"¤% subbinga hele tiden da :roll: )

#243905  av celicat23

Carina_E skrev:Har bestilt felger til min nå jeg også, håper de kommer til uka ell så sku de komme neste uke igjen,
men blir 7,5*18 på meg da med ET35, håper det går bra uten senking,??
så skal jeg ha 225/40-18 dekk på...
Med 8x18 ET32 så ser du jo resultatet... Fra kanten på felgen mot fjærbeinet så var det ca 2,5-3cm klaring
(med orginal dempere og fjærer)

18" uten senking ser ikke pent ut. Sjekk PM'n din. Sender deg bilde av bilen før senking der, så kan du sammenligne før
og etter. Vær klar for og bli skuffa mht hvordan det ser ut...

#243930  av japse-gnmfr

Blei jævli fint det:D skulle bare sota alle rutene nå så ere den mafia brakka;)

#243933  av Sven

Så deg på Kjeller i sta. Sweet ride 8)

#243934  av celicat23

japse-gnmfr skrev:Blei jævli fint det:D skulle bare sota alle rutene nå så ere den mafia brakka;)
Takker. Blir nok solfilm etter at bilen er EU godkjent neste år :)

#243936  av celicat23

Sven skrev:Så deg på Kjeller i sta. Sweet ride 8)
Var du som passerte meg etter rundkjøringa ved esso (by the way) stasjonen? Fin mr2! Skulle vært litt mer nyskjerrig
og fulgt etter meg så vi kunne tatt med mr2'n på bildene! :D

#243937  av Sven

Takker

Can I get a rain check?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 21