TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne til ACR: Trondheim til Mo (Natt til Fredag)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#223239  av Rollaole

Tøøft! :D
Gleder meg!

#223381  av sindrejl

da folk plutselig kan dukke opp med andre biler enn dem har tenkt på i utgangspunktet osv er det dessverre litt vanskelig å skrive hva dem har :) men er mye morro ja

#239549  av sinkz

er det noen av dere som skal kjøre fra tr.heim til acr m har plas til ei blondina på 18 hadde vert kjekt

mvh christian

#239553  av oleb

Satser på å henge meg på følget noen mil sør for trofors med celicaen og kadetten (hvis den klarer å holde følge).

#239701  av sx-4-ever

sinkz skrev:er det noen av dere som skal kjøre fra tr.heim til acr m har plas til ei blondina på 18 hadde vert kjekt

mvh christian
Hadde ikke nølt om ikke dama skulle være med ;) Hoho :D

#239938  av sinkz

hehe tvila ikke

#243892  av oleb

Kan noen holde meg oppdatert på når dere kjører forbi ca. majavatn? Henger meg på noen mil etter, så det hadde vært greit å vite når dere nærmer dere

#243895  av sindrejl

KK-ma70 skrev:Oppdatering kansje? Ikke lenge igjen nå :D
spørs hva slags oppdatering du ønsker :P Meste står klart ennå det.

#243896  av sindrejl

oleb skrev:Kan noen holde meg oppdatert på når dere kjører forbi ca. majavatn? Henger meg på noen mil etter, så det hadde vært greit å vite når dere nærmer dere
tar iallefall ca 3timer og 45min :)

#243899  av sindrejl

liten oppdatering: kolonnen fra sør til trondheim blir vel avlyst da alle kjører på forskjellige tidspunkt (inkl meg selv)

#243966  av sx-4-ever

sindrejl skrev:liten oppdatering: kolonnen fra sør til trondheim blir vel avlyst da alle kjører på forskjellige tidspunkt (inkl meg selv)
Når kjører du ?? Vi kommer jo til kr.sand på tirsdags kvell for og overnatte der og så kjøre videre med deg opp på onsdag :roll:

#243968  av sindrejl

litt over 4 på onsdagen tipper jeg (etter jobb altså). De som vil slenge seg på er velkommen til det

#243969  av sx-4-ever

Noen som har lyst og reise noe tidligere :D ?

Tenker med 10-12 tiden.

#244070  av KK-ma70

sindrejl skrev:
KK-ma70 skrev:Oppdatering kansje? Ikke lenge igjen nå :D
spørs hva slags oppdatering du ønsker :P Meste står klart ennå det.
Kom masse nå;) hehe