TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TUV-papirer (krasjtest papirer for J-spec)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#243055  av ErlingK

Jeg er i værtfall villig til å bli med på ting. Ingen fremtid i å bare kjøre på rødskilter. Min bil er en helt orginal '93 TT, gått 45.000 km å fungerer prikkfritt. Eneste er at det er en automat da...

Er foresten montert euro-frontlykter på den da, men ellers helt orginal, ikke BPU eller noe.

Erling

#243129  av Kilgallon

TOYPARTS skrev:hva er folk villig til å betale for å få skilter, bare spør, rett og slett for at jeg sitter på infoen som skal til for å få skiltene.
Jeg er villig til å betale 10tusner hvis du klarer å skaffe meg skilter på min bil?
Men spørs jo helt hva engangsavgiften er på da. Er en 94mod.

#243257  av d-roc

ble desverre påkjørt dagen før drift battle som jeg har gått å gledet meg til ett halvt år nå så utrolig trist. bilen er totalt ribbet nå så skal jeg få hjelp med retting osv.. men vet du om noen som har en høyredør?
Vedlegg
DSC00413.JPG
DSC00413.JPG (165.98 kiB) Vist 3178 ganger

#243292  av Stiansen

Uff, det der er kjipt.. :(

#243294  av Kilgallon

d-roc skrev:ble desverre påkjørt dagen før drift battle som jeg har gått å gledet meg til ett halvt år nå så utrolig trist. bilen er totalt ribbet nå så skal jeg få hjelp med retting osv.. men vet du om noen som har en høyredør?
Dette her var vel veldig off topic vel...

#243331  av Tore

TOYPARTS skrev:det kommer helt an på hvem som er villig til å være med på det, og la oss få gjøre jobben på den spesifikke bilen, som en første bil.
Jeg har inen problemer med å legge ut ekstra for å få den godkjent, så lenge det blir en "korrekt" godkjenning som politi/biltilsyn ikke kan bestride.

Kom med et estimat på PM om hva du tenker er prisleiet for å gjøre denne jobben, er forskjell på 10 000 og 100 000 i lommeboka :wink:

Vil i så fall en slik godkjenning gjøre det enklere for de andre, eller må alle gjennom samme mølla?

#243348  av TOYPARTS

Tore skrev:
TOYPARTS skrev:det kommer helt an på hvem som er villig til å være med på det, og la oss få gjøre jobben på den spesifikke bilen, som en første bil.
Jeg har inen problemer med å legge ut ekstra for å få den godkjent, så lenge det blir en "korrekt" godkjenning som politi/biltilsyn ikke kan bestride.

Kom med et estimat på PM om hva du tenker er prisleiet for å gjøre denne jobben, er forskjell på 10 000 og 100 000 i lommeboka :wink:

Vil i så fall en slik godkjenning gjøre det enklere for de andre, eller må alle gjennom samme mølla?
alle må igjennom samme prosedyre, har ikke satt noen pris på det enda, jeg avventer framdeles på priser fra litt forskjellige hold.

#243537  av Kilgallon

TOYPARTS skrev:
Tore skrev:

alle må igjennom samme prosedyre, har ikke satt noen pris på det enda, jeg avventer framdeles på priser fra litt forskjellige hold.
Men kan du garrantere at du får skilter på bilen da?
Er ikke villig til å betale dyre dommer for ikke å få skilter :wink:

#244108  av Kimisupra

Har dere funnet ut noen pris på jobben som skal til for å få skilter nå? Er de bare Supra TT eller?

#244178  av Lverket

Er det noen som har en link til en evt tråd som forklarer nærmere forskjellen på Euro spec og den japanske? Hvis det er en tråd som forklarer det da. Leste litt tidligere i denne tråden om de forskjellige avgassmålingene osv osv, men tenkte siden mange som har RHD og ikke LHD, kanskje jeg er dum nå, for har jo sett prisforskjellene. dog uten engangsavgift.
Har forresten lyst på en japanimport supra. (hvem har ikke)

#244241  av Kilgallon

Lverket skrev:Er det noen som har en link til en evt tråd som forklarer nærmere forskjellen på Euro spec og den japanske? Hvis det er en tråd som forklarer det da. Leste litt tidligere i denne tråden om de forskjellige avgassmålingene osv osv, men tenkte siden mange som har RHD og ikke LHD, kanskje jeg er dum nå, for har jo sett prisforskjellene. dog uten engangsavgift.
Engangsavgiftene er så å si ganske like, eneste forskjeller at på J-spec betaler du for 280hk, men E-spec betaler du for 330hk.

#244251  av sx-4-ever

Lverket skrev:Har forresten lyst på en japanimport supra. (hvem har ikke)
Jeg har selv også mer lyst på en RHD med skilter en LHD med skilter :P FAKTISKT !

#244268  av O1e

sx-4-ever skrev:Jeg har selv også mer lyst på en RHD med skilter en LHD med skilter :P FAKTISKT !
Hvordan i all værden kan du ha det?

#244277  av tojo

Lverket skrev:Er det noen som har en link til en evt tråd som forklarer nærmere forskjellen på Euro spec og den japanske? Hvis det er en tråd som forklarer det da. Leste litt tidligere i denne tråden om de forskjellige avgassmålingene osv osv, men tenkte siden mange som har RHD og ikke LHD, kanskje jeg er dum nå, for har jo sett prisforskjellene. dog uten engangsavgift.
Forskjellen på JDM og Euro kan du se her: http://www.mkiv.com/specifications/index.html

#244279  av Kilgallon

O1e skrev:
sx-4-ever skrev:Jeg har selv også mer lyst på en RHD med skilter en LHD med skilter :P FAKTISKT !
Hvordan i all værden kan du ha det?
Kanskje han synes det er tøffere å sitte på feil side :wink:
Noe jeg selv syns er litt kult ute i trafikken :D
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 16