TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem eier bilen?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#244321  av marlboro1310

ikke særlig kult da...men vil ta etpar år før eldre og slitne surkegubber finner ut av dette at en slik tjeneste finnes...
Man kan vistnok hacke en kompis sin mobil oxo om dagen,det er som jeg alltid har sagt: Verden er på vei til å bli "Fed-Ex`a" rett lokst til helvette i ei handlevogn,og det er INGENTING vi kan gjøre med akkurat det...og så enkelt er det bare...
:shock: :shock:

#244322  av Stiansen

Så mye tull som lages for tiden.. Det der er sinnsykt unødvednig spør du meg.. :?

#244323  av marlboro1310

Helt enig Stiansen..

#244324  av Kilgallon

Helt enig jeg åsså...

#244325  av Christian

Hva er så galt med denne tjenesten? Om man ringer brønnøysund eller traffikkstasjonene får man også oppgitt eier?

#244326  av marlboro1310

"Big-Brother" is watching...

Sier det deg noe?blir for mye nå...må settes grenser på hvor mye unødig "jeg-kan-finne-ut-alt-om-deg-tjenester" som kommer...blir provosert av det heh.. :twisted:

Men...versogo...tror ikke mitt regnr kan oppfattes da jeg drar forbi bestefar på veien :D

#244327  av cameleon

Er vel ikke noe problem for folk flest, men for diverse etater samt kleptomanske privatpersoner, så er vel dette ypperlig.

#244329  av marlboro1310

OT.........Cameleon:Digger signaturen din...

8)

#244330  av celicat23

"Foo faen 'ass, sjekka felga på den bila der'a, lover deg ass - de skal bøffes! Send SMS!!!"

Jævla kukksugere!!!!!!!!!!!!!

#244336  av Zepticon

"Hei snakker jeg med Olav Persband? Ja jeg ble forbikjørt av deg her på E6'en mellom trondheim og steinkjær. Og vet du hva jeg synes om slik kjøring? Bråke forbi en gammel dame på den måten! Jeg kjørta da selv i fatsgrensen og da er det virkelig unødvendig av deg å kjøre noe fortere hva? Bla bla bla bla!!!!"

Og det Celicat23 skrev... Tenker folk på hva som foregår utenfor døra demmes? Og de folkevalgte barnehagetantene våre som skal passe på alt og alle skjønner ikke hvor det hær vil gå?

#244340  av marlboro1310

haha...riktig :D

#244341  av Andy_Celica

Det betyr at jeg må begynne å holde fartsgrensene og kjøpe meg låsemuttere til felga da? :wink:

#244342  av jumbo

Christian skrev:Hva er så galt med denne tjenesten? Om man ringer brønnøysund eller traffikkstasjonene får man også oppgitt eier?
Forskjellen ligger i hvor tilgjengelig det blir.... det SISTE vi trenger i trafikken er at den gjennomsnitlige Ola Dunk ringer og kjefter på deg hver gang man kjører forbi noen, eller tilsvarende at jeg ringer og kjefter ut sinka som ligger foran meg...

#244343  av Andy_Celica

jumbo skrev:
Christian skrev:Hva er så galt med denne tjenesten? Om man ringer brønnøysund eller traffikkstasjonene får man også oppgitt eier?
Forskjellen ligger i hvor tilgjengelig det blir.... det SISTE vi trenger i trafikken er at den gjennomsnitlige Ola Dunk ringer og kjefter på deg hver gang man kjører forbi noen, eller tilsvarende at jeg ringer og kjefter ut sinka som ligger foran meg...
Støtter det du sier der fult ut. 8)