TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjelp, jeg skal gifte meg...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#243409  av @lpher

Svigersene kom kjørende i (gammel) supran vår da de giftet seg :)

En Lexus GS er nok mer passende..med sjåfør og greier ;)

#243491  av sw20

Her e den jeg skal ha!
Impala med san luft fjøring som kan hoppe og lage gnister når han kjører heilt nede!!!
Vedlegg
070407 003.jpg
070407 003.jpg (479.86 kiB) Vist 166 ganger
070407 001.jpg
070407 001.jpg (381.95 kiB) Vist 168 ganger
 #243512  av Ã¸xseth

Corolla T Sport skrev:Heisann folkens!

Nå er det blitt et faktum at jeg skal gifte meg. Det er kun 2 uker igjen til det braker løs. I den forbindelsen lurte jeg på om noen av dere har forslag til hva slags bil jeg burde kjøre. Er jo litt vikitg med en litt "uvanlig" bil for oss som er litt over middels autofile.

Jeg bor i Kristiansand, slik at jeg skulle gjerne leid en bil eller eventuelt lånt en. Hvis noen har noen gode tips så motaes de med takk. Hvis ikke jeg får tak i noen bil så blir det T sporten, den er jo ikke gal den heller :P

Takker for alle hjelpsomme svar!

hva med en gammel amerikaner, hotrod, streetrod eller t-ford??

#243529  av Lverket

Jeg ville desidert gått for en supra mkIV.. :) Grattis btw.

#243543  av lexusmann

sw20 skrev:Her e den jeg skal ha!
Impala med san luft fjøring som kan hoppe og lage gnister når han kjører heilt nede!!!

Omg... :shock:
Den var liksom ikke lav, heller da....

#243785  av FireFox

sinsykt grom!

#244645  av Lverket

FireFox skrev:
sinsykt grom!
Ja var litt snæxi.