TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger litt hjelp til Samfunnkunnskap eksamen.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #244791  av GhostRider88

hei.

Jeg trenger litt hjelp til Samfunnskunnskap eksamen min.. Fikk temaet i dag på forberedelsesdagen og må si at dette temaet ikke er min sterkeste side

Temaet er Norges utenrikspolitiske og sikkerhetspolitiske forhold til Russland etter den kalde krigen og frem til i dag...
Er det noen som har litt greie på dette? Hadde satt UTROLIG stor pris på om noen kan hjelpe. Dette er avslutende eksamen, og jeg må gjøre det bra.

For ordensskyld så er det lov å bruke alle hjelpemiddler under forberedelsen så dette er ikke juks

#244796  av Th4 Ghost

så flaks du? Kom opp i tysk jeg :cry:

jeg vil tippe at det meste du trenger står i læreboka? Jeg ville ha lagt vekt på de største forskjellene mellom den gang og i dag, mer en det vet jeg ikke siden jeg ikke har faget

Jeg trodde alle examener var avsluttende? :wink:

#244820  av GhostRider88

Th4 Ghost skrev:så flaks du? Kom opp i tysk jeg :cry:

jeg vil tippe at det meste du trenger står i læreboka? Jeg ville ha lagt vekt på de største forskjellene mellom den gang og i dag, mer en det vet jeg ikke siden jeg ikke har faget

Jeg trodde alle examener var avsluttende? :wink:
takker for tips :)

hehe ja alle eksamner er avslutende, men siden det er siste året på allmenn så er det viktig å gjøre det bra ;)

Lykke til på tysk eksamen. :)

#244885  av Th4 Ghost

Takk, men den "lykke til" trengs ikke, jeg stryker uansett xD (må holde seg positiv)

#244934  av BrennaRacing

Har lært at det er best å være skikkelig negativ...for da blir du ikke skuffet hvis ting går til hælvete, også blir du kjempe happy hvis ting går bra.. En klassisk vinn-vinn situasjon :lol:

#244935  av GhostRider88

BrennaRacing skrev:Har lært at det er best å være skikkelig negativ...for da blir du ikke skuffet hvis ting går til hælvete, også blir du kjempe happy hvis ting går bra.. En klassisk vinn-vinn situasjon :lol:
er noe sant i det ja. Har skikkelig dårlig forventninger til nynorsk eksamen som var på Torsdagen. Og da får jeg sikkert topp karakter :D :P (6 here I come) 8)