TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn pÃ¥ gatebil i juli?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #244541  av Bacardi8

Sp.mål 1: Har vi noe stand der? Ser de har forandret reglene litt om forhåndspåmelding av utstillere..

Sp.mål 2: Er det noen nordfra som skal kjøre nedover? Planen er å kjøre ned onsdag 11. juli..

#244551  av tojo

Jeg har planer om gatebiltreffet,vi drar evnt Fred 6 grunnet at vi skal på Metallica konsert 10Juli :D hehe

#244672  av |plumbo

Jeg også :D

#244677  av mr2cato

Det er et MUST :D

#244771  av MacGyver

Eg gleder meg ihvertfall til gatebil, i år skal eg ned/bort/over..

juli er våler sant ?

#244810  av Neemi

Juli er Rudskogen.

Jeg setter opp utstillingsdeltakerliste så fort jeg får kontakt med Gatebil og vet hvordan de har tenkt å arrangere utstillingen uten påmeldingsbiten.

#244851  av Kilgallon

Kommer bare på fredagen, siden jeg reiser til syden dagen etter :wink:

#244979  av Andy_Celica

Tror muligens jeg tar turen oppover også :D

#245316  av demon

Andy_Celica skrev:Tror muligens jeg tar turen oppover også :D
skal ikke du på mantorp?

#245337  av Andy_Celica

demon skrev:
Andy_Celica skrev:Tror muligens jeg tar turen oppover også :D
skal ikke du på mantorp?
Bra noen passer på meg :D , har helt glemt det jeg :roll:

#245347  av |plumbo

Veldig off topic men : andy_celica : DET VAR DA LITT AV ET AVANTAR!!!! :D

#245350  av Andy_Celica

|plumbo skrev:Veldig off topic men : andy_celica : DET VAR DA LITT AV ET AVANTAR!!!! :D
:D :wink: MÃ¥ skille seg litt ut vettu 8)

#245416  av jumbo

haha den var grisebra

#245502  av Mani@c

Andy_Celica skrev:
|plumbo skrev:Veldig off topic men : andy_celica : DET VAR DA LITT AV ET AVANTAR!!!! :D
:D :wink: MÃ¥ skille seg litt ut vettu 8)
Hehe... Som det sies: "Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it"?

Jeg kommer selvsagt på treffet, er jo det største/feteste gatebil treffet. Det må man jo bare få med seg... Sitte i solen med en varm øl, sniffe brent gummi og kjenne hvordan huden skifter farge fra hvit til lys rosa/mørk rosa/rød/lilla for så å få kjeft av kjerringen fordi du synes det er litt "Y.M.C.A" å smøre seg med solkrem? Blir det bedre da? Jadda... det blir nemlig det, for alle de som representerer det andre kjønnet (mrk. sa ikke svake kjønnet :wink: ) går kledd i minimalt med klær og soler seg i glansen av tårevåte øyne fra gutter som innser at det blir bare se og ikke røre... Det hele toppes med en heidundrane fest i flere dager til ende. :D

#245507  av Larsen

Skal prøve å komme en tur på lørdag jeg også, hvis bare jeg får delene mine i tide....