TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• RÃ¥ "launch control" pÃ¥ mr2....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#244950  av OrIoN89

MacGyver skrev:for å mekke noe slik trenger du følgende.
en stk spylervesketanke med pumpe, coil med med tennplugg, av/på bryter samt en gammel dyse

borr hull i eksosen ca 30-60 cm fra slutten, gjeng opp og monter tennplugg i. koble opp coil til 12v. legg opp ledninger til av/på bryter i cupe. 20 cm før tennplugg så setter du inn en dyse som går til spylerveskedunke med bensin. pumpen må jo og gå til byteren inni bilen.

vips... da tror eg du kan grille pølser enkelt og greit ;)

:edit en bør vel kansje ha en tilbakeslagsventil på tanken og ja... hehe
Har en gammel 12 V pumpe her når jeg tenker meg om... Før brukt til vannavkjøling til pc :roll: Hva tror du dem sier på eu kontrollen da? :lol:

Litt vanskelig kanskje med dobbel endestuss da kanskje? Eller vil ikke lyd demper dempe flammene noe særlig?

#244958  av Th4 Ghost

sindrejl skrev:fjern katalysator og flammedemper og bygg eksosrøret mest mulig rett uten mye svinger :) Kom meterflammer enkelte ganger av gamle celicaen min ved giring :D Rått.. bare synd jeg selv ikke så det, fikk bare kommentarer.
men man hørte det xD *gire-BAM...* sinnsykt tøft