TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TÃ¥kelys kjøpes! Mr2 Mk2!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #243989  av Mr.Maximuz

Jeg har knust ei takelykt type original! er det noen som har bytta til styling og har noen liggende jeg kan fa kjope for en billig penge?

#244013  av Mr2Even

Jeg har et par, men justerskruen er fastrustet tror jeg. De er fra min 90mod

#244039  av Mr.Maximuz

tror du jeg kunne fatt et bilde?
hvor mye skal du ha for de?

#244048  av Mr2Even

Mr.Maximuz skrev:tror du jeg kunne fatt et bilde?
hvor mye skal du ha for de?
Ja kanskje ikveld. Og jeg må finne de fram i kjelleren først :wink:

#244794  av wax

Nytt koster iallfall rundt 1700,- (kommer sikkert an på hvor du bor) levert fra Toyota Hegre i Sandnes. Måtte kjøpe et nytt, etter at noen stjal det ene.

#245039  av BT-GTI

wax skrev:Nytt koster iallfall rundt 1700,- (kommer sikkert an på hvor du bor) levert fra Toyota Hegre i Sandnes. Måtte kjøpe et nytt, etter at noen stjal det ene.
er det verste jeg har hørt :shock: . jeg sleitt i 2 timer med å få av mine før jeg gav f pga kom på jeg ikke kom til å bruke festene eller fangern eller lykta mer så jeg brukte brekkjern og vipa ut hele feste og alt. satt som f mine så hvordan noen har klart å stjele et av dine er merkelig. blinklysa er jo mye letter å nappe av og for ikke å snakke om ventilhetter!

#245072  av marlboro1310

:shock:

#245080  av wax

Jeg bytta pære i det andre som sto igjen. Tok meg omtrent 2 minutter å skru ut hele lykta, og 2 minutter å skru den inn igjen.

Glad jeg slapp brekkjern-jobben 8)

#245100  av BT-GTI

brekkjerne funka fint det. var kanskje litt overkill, men ble sikkelig forbanna når det satt så god som det gjorde

#245105  av marlboro1310

det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hue... :lol: :shock: