TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ledningsnett 3sgte celica/mr2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #244750  av grimfer

Er ledningsnettet likt på 2. gen mr2 turbo og ST185? Kan jeg ta ledningsnett og ecu fra en mr2 turbo, smekke det på motoren i en ST185 og kjøre av gårde?

#245098  av grimfer

Ingen som kan svare meg på dette?

Har prøvd å søke, men fant ikke noe spesielt godt svar...

#245850  av grimfer

fremdeles nysgjerrig på dette...

#245994  av evneveik

Alt er jo likt, men du må forlenge ledningsnettet fra mr2'en

#246186  av grimfer

Okay, takk for svar, men hva må jeg gjøre for å forlenge ledningsnettet? Er det bare å skjøte på de enkelte ledningene?

#247536  av evneveik

Ja, husk å gjør det skikkelig da, surt å måtte begynne å feilsøke på ledningsnettet.

#252400  av BT-GTI

ok det er "likt" ikke sikkert at alle komponenter stemmer overens med hverandre. eks toyota bytta kontakter ved et årstall til et annet. prøv å se om alle kontakter stemmer slik at du slipper å klippe å lime å sitte igjen med en ledning for mye/ for lite. fra us-3sgte til jdm-3sgte elnett innen for samme år er det forskjeller. som ledningene til dynamo, lamda, ledninger til ecu, injector resistor og noen få til ,dette er ting å se opp for. du må ikke havne i det knottet jeg er i for å si det sånn, men sjekk før du begynner å plukke. finn en med mr2 med det elnettet du vil ha og test om dine el komponenter er konvertable med hans el nett..

#253248  av Biggen

For min del tror jeg heller jeg vill brukt et Celica GTI ledningsnett, og heller lagt til/fjernet de som ikke stemte. Da bør du i alle fall få hele ledninger, og ingen/mindre skjøter. Må være no drit å få kødd med lednings nettet.