TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne til ACR: Stavanger - Agder - Oslo - Trondheim (Tors)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#219072  av sx-4-ever

Har jo lyst og kjøre sammen med flere supraer da :roll: Nå ser det ut til at hele hubben på høyre side bak kan ver skjev da det ikke ser ut til at det er helt rett enda. Skal ta en hjul stillings kontroll før jeg bytter flere deler, så håper på det beste ;)

#219107  av sindrejl

sx-4-ever skrev:Har jo lyst og kjøre sammen med flere supraer da :roll: Nå ser det ut til at hele hubben på høyre side bak kan ver skjev da det ikke ser ut til at det er helt rett enda. Skal ta en hjul stillings kontroll før jeg bytter flere deler, så håper på det beste ;)
ordnæ sæ ;)

#227845  av sindrejl

hmmm må si jeg er litt skeptisk til denne kolonnen nå. Vurdere å kjøre til Trondheim på Onsdagen istedet så jeg får truffet familien min litt først... Kolonnen fra Trondheim og opp består på dato og tidspunkt men enten stryker jeg hele denne, eller om flere fremdeles vil være med selv på onsdag så flytter jeg dato.

#227848  av sx-4-ever

Supert ! onsdag it is ;)

#227853  av sindrejl

godt da har jeg EN med meg :P

#245170  av sx-4-ever

Tar opp denne igjen jeg. Hvem er med fra kr.sand. Og når vil dere reise ?

Dette blir da Kr.sand - Trondheim. Tenkte avreise senest kl 12.00 på Onsdag.
Hvem er med, og hvor treffes dere ?

Jeg reiser selv fra Stavanger på Tirsdag og skal være der hos kjente til Onsdag.
Så til Trondheim og overnatte hos kjente til tordag, så Mo i rana på torsdag og klar til banekjøring fredag :)

#245184  av sindrejl

sx-4-ever skrev:Tar opp denne igjen jeg. Hvem er med fra kr.sand. Og når vil dere reise ?

Dette blir da Kr.sand - Trondheim. Tenkte avreise senest kl 12.00 på Onsdag.
Hvem er med, og hvor treffes dere ?

Jeg reiser selv fra Stavanger på Tirsdag og skal være der hos kjente til Onsdag.
Så til Trondheim og overnatte hos kjente til tordag, så Mo i rana på torsdag og klar til banekjøring fredag :)
helst 10 senest 12 :P

#245223  av sx-4-ever

Stemmer :)

#245240  av sindrejl

seems like u and me then pal :P

#245260  av sx-4-ever

jamen det blir da kooosseli :D Du kjører først ;) Viser vei **og varsler og kontroller og kameraer** :D

Kansje vi tar igjen andre som skal opp ? :) Ser vi noen på bensin stasjoner blokere vi de og sier vi skal kjøre ilag :D

#245303  av sindrejl

:) veel.. setter deg først jeg.. har et lite problem da, må komme meg fra krsand til oslo med dekk og felg og madammen. Hente bil i oslo, kjøre den oppover og få noen til å frakte dekk og felg videre til trondheim hvor jeg så legger om.

#245363  av Stiansen

sindrejl skrev::) veel.. setter deg først jeg.. har et lite problem da, må komme meg fra krsand til oslo med dekk og felg og madammen. Hente bil i oslo, kjøre den oppover og få noen til å frakte dekk og felg videre til trondheim hvor jeg så legger om.
FÃ¥r du ikke sendt de med biltransporten som sommertreff satte opp da? :wink:

#245368  av sindrejl

Stiansen skrev:
sindrejl skrev::) veel.. setter deg først jeg.. har et lite problem da, må komme meg fra krsand til oslo med dekk og felg og madammen. Hente bil i oslo, kjøre den oppover og få noen til å frakte dekk og felg videre til trondheim hvor jeg så legger om.
FÃ¥r du ikke sendt de med biltransporten som sommertreff satte opp da? :wink:
tviler på det gitt.. samt den går ifra drammen..

#245377  av Rollaole

Trekker meg fra turen desverre, blir litt dyrere enn lærlinglommeboka hadde råd til... hehe, Neste år!!

#245402  av sx-4-ever

Rollaole skrev:Trekker meg fra turen desverre, blir litt dyrere enn lærlinglommeboka hadde råd til... hehe, Neste år!!
Ofre lærlinglønn, skatt og kreditt da ;) Slik som meg :D