TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Underskriftskampanje for bedre veier.BLI MED:)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#245290  av sindrejl

har alt skrevet under ;)

#245300  av mr2cato

skrev på forklaring til det ikke gikk ann å skrive mer :P

Dette er saker jeg brenner for! ;)

#245309  av Levin GT

Jeg syntes at vi alle skulle fått utlevert hver vår tanks som vi kan kjøre rundt i slik at kjøretøyene er er av samme standard som veiene..

Levin GT

#245315  av kenobi_

På tide å få en samferdselsminister som ikke er fra partiet VENSTRE!!

#245340  av milcom

da var det underskrevet;)

#245403  av jumbo

kenobi_ skrev:På tide å få en samferdselsminister som ikke er fra partiet VENSTRE!!
NÃ¥ er vel strengt tatt ikke noen minister i det hele tatt fra venstre ettersom partiet ikke er i regjering :wink:

(sorry, klarte ikke la være)

#245434  av |plumbo

har skrevetunder nuh

#245452  av Th4 Ghost

Skrevet under tidligere her også, men har mine tvil om at det noen gang kommer til å nå frem til de som faktisk kan gjøre noe med det

#245471  av sx-4-ever

Det er verdt et forsøt. Skreiv under for lenge siden :)

#245480  av Carina_E

Skreiv under nå......

#245481  av Lverket

Ja, absolutt verdt et forsøk. Trur dette er noe dem faktisk sparer på i lengden. Skrevet under. :)

#245485  av kenobi_

jumbo skrev:
kenobi_ skrev:På tide å få en samferdselsminister som ikke er fra partiet VENSTRE!!
NÃ¥ er vel strengt tatt ikke noen minister i det hele tatt fra venstre ettersom partiet ikke er i regjering :wink:

(sorry, klarte ikke la være)

He he, nei faen det stemmer det! jeg tenkte på Skogsholm og Dørum. My Bad :shock:

#245487  av Mani@c

Jeg har skrevet under på utallige slike lister, og ingen har hittil kommet fram til riktig person... Men når det er sagt, så kommer jeg til å fortsette å skrive under på alle de listene som kommer meg for hende. For én eller annen når listen fram til den/de personen(e) som sitter på pengesekken idet de er iferd med å lage statsbudsjettet, og DA vil det være verdt det.
I'm on the list.