TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Telefonterror fra annonse-selgere.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #245558  av mk3_turbo

Lurer litt på hva vitsen med å skrive at annonse-selgere ikke er ønsket når man setter inn en annonse...funker like dårligt hver gang. Ikke mindre enn 5 stykker slike idag å den ene med bedre tilbud enn den andre. Værste er jo at de ikke forstår betydningen av ordet NEI...men er jo litt forståeligt da..Nei kan jo bety så mangt så. :evil: Mye bedre viss de kom på døren med tilbudene deres, hadde man hatt bedre sjangse til å få huket fatt i jævelskapet :lol:

#245561  av lexusmann

Enig, har også svæært dårlig erfaring med dette.... :?

#245596  av chris

Registrer deg på http://www.brreg.no , så har ikke telefonselgere lov å ringe deg. Gjør de det når du er registrert der kan du faktisk anmelde de.

#245597  av mk3_turbo

Er reservert mot slike selger allerede men det hjelper jo ikke en dritt...annonse-selgere, støtte meg her å støtte meg der...det er seriøst minimum 1 tlf pr. dag med ett eller annet.

#245647  av sindrejl

mk3_turbo skrev:Er reservert mot slike selger allerede men det hjelper jo ikke en dritt...annonse-selgere, støtte meg her å støtte meg der...det er seriøst minimum 1 tlf pr. dag med ett eller annet.
får du bare si du er reservert og at du vurderer å anmelde. har aldri fått salgstelefoner etter at jeg reserverte faktisk

#245649  av Larsen

Har kun fått en tlf. etter at jeg reserverte meg. Før så ringte de i et sett.