Har lenge lurt på hvorfor buzzer'n (når man har dashboardlys på og åpner døra) ikke gir fra seg noe lyd....
Var innom toyota i går og de mente at i de fleste tilfellene er det at en parklyspære eller coupe lyset er gått, går på den kretsen, visstnok...jeg gikk ut og kikka..joda, ene parklyset var gått, det...skifta pæra, men fremdeles ikkeno' varslelyd...var innom i dag også, men de kunne ikke finne hvor denne saken stod...de mente det kunne kasnkje være et rele...
Noen her som har peiling på dette??
Er ikke noe stort problem, men har skjedd noen ganger at jeg har glemt å skru av lyset, for så å finne batteriet tappet senere...må vel snart få tak i nytt batteri etter hvert...
skjedde senest i går morges(mandag morra blues, sier jeg bare!!
)...batteriet var så flatt at det gikk mange minutter med startkabler på annen bil før jeg fikk starte..fantes ikke liv!! 
Var innom toyota i går og de mente at i de fleste tilfellene er det at en parklyspære eller coupe lyset er gått, går på den kretsen, visstnok...jeg gikk ut og kikka..joda, ene parklyset var gått, det...skifta pæra, men fremdeles ikkeno' varslelyd...var innom i dag også, men de kunne ikke finne hvor denne saken stod...de mente det kunne kasnkje være et rele...
Noen her som har peiling på dette??
Er ikke noe stort problem, men har skjedd noen ganger at jeg har glemt å skru av lyset, for så å finne batteriet tappet senere...må vel snart få tak i nytt batteri etter hvert...

skjedde senest i går morges(mandag morra blues, sier jeg bare!!

Lexus- beste bilen!!!!! My precious! MÃ… ha den nye IS'n engang!!!
'07 Corolla e15 1,6
Tidligere biler:
87 corolla e9 1,6
91 carina 2 1,6
96 celica 1,8 T20
99 Lexus IS 200 Sport compressor
93 corolla 1,3 xli liftback
97 corolla 1, 3 xli Ginza sedan
'07 Corolla e15 1,6
Tidligere biler:
87 corolla e9 1,6
91 carina 2 1,6