TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hove festivalen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #245677  av guffen85

noen av gutta her som skal på festival eller???

#245725  av hmsilset

Har så lyst,men har ikke tid.Elsker å være på Tromøya!

#245745  av guffen85

hmsilset skrev:Har så lyst,men har ikke tid.Elsker å være på Tromøya!

ja må si i fra når du er i sommer byen da. har stor leilighet som vi leier nærme byen. så må jeg jo se på bilen ;)

#245852  av hmsilset

guffen85 skrev:

ja må si i fra når du er i sommer byen da. har stor leilighet som vi leier nærme byen. så må jeg jo se på bilen ;)
Er innom der en tur i uke 29 tipper jeg :P Skal si fra om vi husker det om en måned :wink:

#245878  av guffen85

hmsilset skrev:
guffen85 skrev:

Er innom der en tur i uke 29 tipper jeg :P Skal si fra om vi husker det om en måned :wink:
regner med u har bilen med deg da må tite litt da:D
 #245890  av aneriks

guffen85 skrev:noen av gutta her som skal på festival eller???
blir nok festival... men hove :? hehe.. neida,kunne godt tenkt meg og henover men blir nok bare quart for min del...

#245893  av mr2cato

Hvor er dette på tromøya?

Har hatt sommerhus på Eidehavn og hytte på SkareStranda på tromøy, men aldri sett noe til denne festivalen!?
Har vert der hvert år fra jeg var liten fram til 2 år siden, så skjønner ikke helt dette. Hovedattraksjonen min har jo forsåvidt vært Offshore class 1 :D

#245916  av hmsilset

mr2cato skrev:Hvor er dette på tromøya?

Har hatt sommerhus på Eidehavn og hytte på SkareStranda på tromøy, men aldri sett noe til denne festivalen!?
Har vert der hvert år fra jeg var liten fram til 2 år siden, så skjønner ikke helt dette. Hovedattraksjonen min har jo forsåvidt vært Offshore class 1 :D
Tror det er første året med denne festivalen,og de satser stoort :P
men ingenting slår raumarock da :P Kommer til å knuse quartn etterhvert 8) http://www.raumarock.com/band07.html

vannvittig liste over grupper!

http://www.hovefestivalen.no/Default.as ... D=Artister
Sist redigert av hmsilset den 07 jun 2007 13:22, redigert 2 ganger totalt.

#245917  av guffen85

er ute på hove leiren der

#245918  av hmsilset

guffen85 skrev:
hmsilset skrev:
guffen85 skrev:
regner med u har bilen med deg da må tite litt da:D
jeg drar ingen steder uten bilen min :P

#245932  av mr2cato

guffen85 skrev:

er ute på hove leiren der
Åja. Det er på Hove camping!?
Jeg har alltid kjørt til venstre for å komme til Skare og Hove leiren er til Høyre etter Tromøybrua!?

Hvordan er det forresten med flotten på Trømøya nå for tiden? fremdeles like farlig? Liker ikke de der :(

#245957  av guffen85

Hvordan er det forresten med flotten på Trømøya nå for tiden? fremdeles like farlig? Liker ikke de der :([/quote]

ikke hørt noe om det i år. men vet festivalen blir helt konge:D
er jo første året i år så kommer til å bli bedre å bedre å knuse quarten :twisted: :D

#246074  av hmsilset

guffen85 skrev:Hvordan er det forresten med flotten på Trømøya nå for tiden? fremdeles like farlig? Liker ikke de der :(

ikke hørt noe om det i år. men vet festivalen blir helt konge:D
er jo første året i år så kommer til å bli bedre å bedre å knuse quarten :twisted: :D[/quote]

Aldri sett flott der jeg enda jeg er ett festmåltid :wink: