TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• pioneer dvd spiller.

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #245981  av mabogis

Har koblet opp en pioneer AVH-P5700DVD :D
Har fått koblet alt av lyd og alt funker, men lurer på om noen hær vet hva jeg må koble for å få dvd'en til å funke. Står bare at jeg ikke kan se dvd mens jeg kjører.
Tror jeg kanskje trenger noe signaler fra lysene eller noe for at spilleren skal skjønne at jeg ikke kjører? Noen som vet noe?? og hvilen ledninger som må kobles...

#245987  av ErlingK

Den skal ha signal fra håndbrekket, (at dette er på). Vet ikke vilken ledning dette er på Pioneer, men de fleste jorder denne på spillerchassiet, slik at spilleren virker uansett. Kan jo være farlig da....

Erling

#245991  av Andy_Celica

Er som erlingk sier her, hvis du kobler den til jord så tror den at du står rolig og kan da se på tv når du vil. :D

#247111  av mabogis

Supert.. fikk det til å funke..:)
Takk for hjelpen.. :D

#252658  av BT-GTI

heheh bedre å koble den til håndbrekket.jeg hadde dvd spiler i bilen og ender med at du gløtter ned for å se hva som skjer i filmen :roll:
og vips er det 20stk bak de som tutter fordi det har vært grønt,gult,rødt,grønt gult lys :oops:

#252683  av sindrejl

BT-GTI skrev:heheh bedre å koble den til håndbrekket.jeg hadde dvd spiler i bilen og ender med at du gløtter ned for å se hva som skjer i filmen :roll:
og vips er det 20stk bak de som tutter fordi det har vært grønt,gult,rødt,grønt gult lys :oops:
har kjørt MYE med kontinuerlig filmer, futurama, simpsons o.l på dvdspilleren ifjor sommer og må si jeg ikke hadde noe problemer i det hele tatt med at det stod på mens jeg kjørte.

#252709  av BrennaRacing

Er vel bare tull med dvd i bilen hvis man bare kan se på den når man står stille...Da kan man jo like gjerne gå inn å se på film i stedet :)

Lånte en bil med dvd her for litt siden, å satt på Hard Video Mania...Må innrømme at jeg ikke kjørte helt rett hele tiden :lol: Et par digge damer :D