TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lister til T-tak pÃ¥ 87mod, Haster!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #244038  av tettwatt

Har endelig kjøpt meg mr2 igjen men har et lite problem. Taket lekker! Går jo greit så lenge det er sol/opphold, men alle vet jo hvor mye vi har av det her i norge :roll:

Så hvis noen vet hvor jeg kan få tak i nye gummelister/foringer til t-taket hadde det vært strålende, hos toyota hadde de dem nemlig ikke.

#244043  av Larsen

Toyota har. De er bare så sykt dyre også gidder de ofte ikke å hjelpe folk med eldre biler.

Vet flere som har bare smørt dem inn med silikon.

#244068  av tettwatt

Har prøvd å smøre de inn, men er VEEEELDIG mange sprekker i den. Det som er rart var at jeg fikk en kamerat av meg som jobber på toyota til å sjekke opp og han sa det ikke var å få tak i... Mystisk

#244083  av Ivar

Jeg er for øvrig ikke helt overbevist om at delene er utgått. Send meg karosserinummer og registreringsnummer på PM så skal jeg sjekke fra jobben i morgen.

Jeg mener å huske en bekjent bestilte litt mk1-lister i fjor.

#244163  av wax

Prøv å ringe til Toyota Hegre i Sandnes. Spør etter Kurt. Om ikke han kan skaffe det, må du nok handle på ebay eller lignende.

Han fikk tak i grøftelys til min MKII utrolig raskt.

#244242  av tettwatt

Ivar: Du har PM

Wax: Prøver det hvis ikke Ivar får tak i de. Takk for hjelpen :D

#244249  av Ivar

Da har jeg to delenummer du kan ta med til Toyota Rud.

Dette er de to hovedlistene som du ser på bildet i ebay-annonsen.
Lagervare i Belgia.

63627-17010
63628-17010

Prisen er rundt 1110 eksl mva per side. Øyvind har nok mer rabatt der borte enn jeg har. Jeg tror 63627-17010 er venstre side, men ikke fest lit til det.

#244250  av tettwatt

Den er god, thank you very much.

Jeg bare elsker dette forumet ass :D

#244270  av tettwatt

Og da var de bestilt og på vei fra belgia, kommer i neste uke :D
 #246209  av mr2pondus

tettwatt skrev:Har endelig kjøpt meg mr2 igjen men har et lite problem. Taket lekker! Går jo greit så lenge det er sol/opphold, men alle vet jo hvor mye vi har av det her i norge :roll:

Så hvis noen vet hvor jeg kan få tak i nye gummelister/foringer til t-taket hadde det vært strålende, hos toyota hadde de dem nemlig ikke.

Hei! Jeg mener å huske at k-box.com kan hoste opp det du leter etter.
 #246213  av mr2pondus

tettwatt skrev:Har endelig kjøpt meg mr2 igjen men har et lite problem. Taket lekker! Går jo greit så lenge det er sol/opphold, men alle vet jo hvor mye vi har av det her i norge :roll:

Hei! Jeg mener å huske at k-box.com kan hoste opp det du leter etter.

#246291  av pkgrette

hei hvor mye måtte du betaler er int i detta jeg også:P :lol:

#246304  av Ivar

Ivar skrev: 63627-17010
63628-17010

Prisen er rundt 1110 eksl mva per side.
Det skader sikkert ikke å lese hele tråden før man skriver inn. :)