TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Montering av eksos

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #246451  av nomad25

Hei alle sammen

Jeg har kjøpt meg http://www.raidopower.se/ så det jeg lurer på er om jeg trenger noen overgang for å få montert dette?

Jeg tenkte å bestille meg 3" downpipe, vil dette da gå i sammen?

Jeg er åpen for forslag, føler meg litt som en skadeskutt ande unge her :wink:
Sist redigert av nomad25 den 11 jun 2007 10:29, redigert 1 gang totalt.
 #246452  av Ivar

nomad25 skrev:Hei alle sammen

Jeg har kjøpt meg http://www.raidopower.se/ så det jeg lurer på er om jeg trenger noen overgang for å få montert dette?

Jeg tenkte å bestille meg 3" downpipe, vil dette da gå i sammen?

Jeg er åpen på for forslag, føler meg litt som en skadeskutt ande unge her :wink:
Hvilket eksosanlegg har du bestilt? Raidopower selger vel en rekke alternativer?

#246453  av nomad25

My bad :oops: Trodde linken jeg kopierte viste det jeg så på, og tydeligvis ikke. Jeg bestilte mitt fra takakaira, men syntes de ga mer informasjon på denne siden..eksosen er: Phoenix Power Departure II 85mm PRO (Dual). Jeg har en 2.gen turbo.

HÃ¥per dette ga litt mer informasjon :D

#246461  av Ivar

Ja, 3" downpipe som de selger på samme siden vil passe. :)

#246463  av nomad25

Jamen det er jo kjempebra, så det vil ikke passe sammen med den originale downpipen?

Får vel etterlyse en 3" downpipe på salgsiden da :wink:

Takk for svar Ivar

#246464  av Ivar

nomad25 skrev:Jamen det er jo kjempebra, så det vil ikke passe sammen med den originale downpipen?

Får vel etterlyse en 3" downpipe på salgsiden da :wink:

Takk for svar Ivar
Jo, det skal vel passe med original "downpipe", altså katalysatoren.

#246469  av nomad25

Ja nemlig, men det er vel likså greit å skifte den ut når man først er i gang under der.

#246470  av aneriks

nomad25 skrev:Ja nemlig, men det er vel likså greit å skifte den ut når man først er i gang under der.
absolutt!