TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen andre som har tatt inn camry solera convertible

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #245097  av RESOKEI

hei vi har en camry solera convertible 06 mod som ble kjøpt i usa og fraktet til spania, så har vi vurdert og få den til norge. noen andre som har tatt inn en slik bil. hva koster dette? har alt hørt at det kan bli problemer på grunn av utslipp i forhold til reglene. noen som har erfaring fra bilen
Vedlegg
KICX0860.jpg
KICX0860.jpg (381.57 kiB) Vist 134 ganger

#245245  av Lverket

Skriver ikke noe svar på spørsmålet ditt. Men måtte gi min mening om bilen, og den var jo faktisk ganske smekker. :) Grattis. Håper du får den til norge. :)

#246342  av RESOKEI

takk takk....ja kan bli morro hvis vi gjør det, tror det blir en av de første i norge :)

#246516  av grimfer

Hvis du kan få foretatt en co2 måling av den først, så vet du litt mer om hva du har å gå etter. Hva slags motor står det i den, forresten?

Uansett blir det jo noen avgifter for å få den inn i landet. Før 2002 var det avgiftsfritt å innføre bil som flyttegods, men den regelen gjelder ikke lenger.

Bilen ser veldig bra ut! Har aldri sett den før. Vet du om den er typegodkjent for det europeiske markedet?

#246519  av Andy_Celica

grimfer skrev:Hvis du kan få foretatt en co2 måling av den først, så vet du litt mer om hva du har å gå etter. Hva slags motor står det i den, forresten?

Uansett blir det jo noen avgifter for å få den inn i landet. Før 2002 var det avgiftsfritt å innføre bil som flyttegods, men den regelen gjelder ikke lenger.

Bilen ser veldig bra ut! Har aldri sett den før. Vet du om den er typegodkjent for det europeiske markedet?
Så lange den kommer fra statene så er det ikke noe problem å registrere den i norge :D

#246550  av RESOKEI

grimfer skrev:Hvis du kan få foretatt en co2 måling av den først, så vet du litt mer om hva du har å gå etter. Hva slags motor står det i den, forresten?

heisann sitter en 3.3-liter DOHC 24-valve VVT-i V6 220 hp .
vi måtte ta en sånn co2 test når vi tok den til spania, men husker ikke tallene på den her og nå. skal finne ut av det. ja tror den er typegodkjent for det europeiske makedet eller hadde vi ikke fått den til spania regner jeg med :) . har lite peiling på dette her må få kjekket opp så snart jeg har tid. da jeg satt bort hele prosessen når vi fikk den til spania fra usa :P

#246561  av rx300

RESOKEI skrev:
heisann sitter en 3.3-liter DOHC 24-valve VVT-i V6 220 hp .
vi måtte ta en sånn co2 test når vi tok den til spania, men husker ikke tallene på den her og nå. skal finne ut av det. ja tror den er typegodkjent for det europeiske makedet eller hadde vi ikke fått den til spania regner jeg med :) . har lite peiling på dette her må få kjekket opp så snart jeg har tid. da jeg satt bort hele prosessen når vi fikk den til spania fra usa :P
Du må poste her når du vet hva det kommer til å koste! Kunne absolutt tenkt meg noe slikt en gang. Motoren er vel samme som i RX330, så da bør jo det ikke bli store problemer med deler og service heller. Og du er relativt trygg på at ikke naboen har lik :twisted:

#246911  av angrykid

Jeg syntes den var griselekker! :D Lurer på hva prisen på den vil bli inn til norge. Sikkert rundt 700k en plass. :D