TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MÃ¥ ha ny mobil nÃ¥. noen anbefalinger?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #246460  av Rømmling

trenger ny mobil nå nokia 6270 min er helt klikk nå. låser seg og en tast som ikke funker da.

greit nokk fornøyd men den men.

har lyst til å gå tilbake til Sony Ericsson nå men vet ikke hvilken.
Gidder ikke å legge så mye penger i den. ryker jo etter et år like vel.
krav. radio, mp3, minimum 2MP kamera.

#246476  av 4A-GE

K610i passer beskrivelsene dine perfekt.

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k610-1431.php

Selv har jeg to K800i. :) Stort sett samme telefonen, bare dårligere kamera og litt annet dill på K610i'n.
 #246482  av inzane2012

Rømmling skrev:trenger ny mobil nå nokia 6270 min er helt klikk nå. låser seg og en tast som ikke funker da.

greit nokk fornøyd men den men.

har lyst til å gå tilbake til Sony Ericsson nå men vet ikke hvilken.
Gidder ikke å legge så mye penger i den. ryker jo etter et år like vel.
krav. radio, mp3, minimum 2MP kamera.
stikk inn på http://www.amobil.no og se deg litt rundt, finner tester og beskrivelse av det meste av mobiler og sånt der inne, ganske utfyllende og...

#246504  av Stiansen

4A-GE skrev:K610i passer beskrivelsene dine perfekt.

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k610-1431.php

Selv har jeg to K800i. :) Stort sett samme telefonen, bare dårligere kamera og litt annet dill på K610i'n.
Har K610i, er ikke radio på den :wink:

#246512  av ina

kjøpte meg nokia 7390 for to uker siden, fikk problemer etter ei uke og den er nå sent inn på service... jeg har også lyst på sony igjen... vurderer sterkt å kjøpe meg k810... tror den skal være ganske bra... mener jeg så den var billigst på cdon.com uten abb...

Bare sånn... nokia har blitt no dritt... litt grinete over denna nye mob min... som nå er på service...

#246518  av Andy_Celica

ina skrev:kjøpte meg nokia 7390 for to uker siden, fikk problemer etter ei uke og den er nå sent inn på service... jeg har også lyst på sony igjen... vurderer sterkt å kjøpe meg k810... tror den skal være ganske bra... mener jeg så den var billigst på cdon.com uten abb...

Bare sånn... nokia har blitt no dritt... litt grinete over denna nye mob min... som nå er på service...
Du er ikke alene om at 7390 begynner å kødde, 7av 10 av de vi har solgt har blitt helt klikk etter første uka, er heller ingen tvil om at k810 er en bra tlf :D

#246520  av Doffen696

Kjøp Nokia 6300. Den har det du trenger og mer. Storfornøgd med min. Berre være obs på å teste navigasjonstasten i alle 4 retninger når du får mobilen. Dette er en svakhet på desse mobilene. Om den er litt treig, be om ny :)

#246522  av Andy_Celica

Doffen696 skrev:Kjøp Nokia 6300. Den har det du trenger og mer. Storfornøgd med min. Berre være obs på å teste navigasjonstasten i alle 4 retninger når du får mobilen. Dette er en svakhet på desse mobilene. Om den er litt treig, be om ny :)
Støtter den, har den selv :D

#246524  av James

k610i hadde passet bra, men er en utgåande modell... (begynner å bli vanskelig å få tak i) har selv k800i som jeg er fornøyd med. k800i har betre kamera, skjerm og litt annet dill :) ellers så har du w610i (ny modell) eller k810i.

#246539  av inzane2012

er egentlig liten vits i og kjøpe k810i da den er omtrent helt identisk med k800, så skulle jeg kjøpt meg ny mobil nå ville jeg heller kjøpt k800 og spart litt peng...

#246571  av cameleon

ville gått for en av disse http://www.vertu.com
8)

:lol:

#246581  av Rømmling

får se hvilken det blir i mårra. handler i butikk for å forlenge eller forandre abonement, og enklere å gå å kalge når det skjer noe.

blir vel Sony Ericsson K810i eller K750i eller k610i mulig W610i får se på dem i mårra, og hvem jeg får best pris på.

må kjøpe på Expert eller Euronics siden de butikkene er nermest her jeg bor, prisene er vel nogså lik på de butikkene vel

#246608  av ina

jeg har hatt k750 i 2 år før jeg kjøpte nokia`n og er veldig fornøyd med den... den tåler veldig mye... har kastet den i bakken et x antall ganger og funker fortsatt, og alt har vært tipp topp frem til i det siste, men har kastet den masse i bakken... eneste som er litt dritt noen ganger hvis man behandler den pent er joysticken...