TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥rtreff pÃ¥ Dagali - 16.juni

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#246562  av Mr2 Mk2

Ser ikke ut til at det kommer så mangen, men vil bare si at dette treffet ANBEFALES på det sterkeste, her får du kjørt stort sett det DU og BILEN orker.Det er en stor og lang flyplass, så det er plenty med plass til å teste bilen og deg selv.Det pleier heller ikke være noe problem om noen vil sitte på en tur med andre, jeg satt selv på med mangen fra forumet i fjor.Og det er jo artig, en tur med Christian kan jo også anbefales på det sterkeste han har jo tilbrakt en del timer der oppe etterhvert.Jeb bestiller meg hvertfall herved tur :P Ta med noen venner og kom!

STILL OPP FOLKENS!!!!
Vedlegg
Christian
Christian
t_img_7437_840.jpg (30.16 kiB) Vist 2374 ganger
dagali085.jpg
dagali085.jpg (32.15 kiB) Vist 2374 ganger
Bilde 028.JPG
Bilde 028.JPG (370.18 kiB) Vist 1451 ganger
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 11 jun 2007 21:16, redigert 1 gang totalt.

#246564  av Christian

Det virker ikke som den heeelt store interessen nei, men vi blir nok noen biler likevel :wink:

Har planlagt litt ang en breisladdsving rundt den gamle bensintank-øya, virker om om det skal gå greit. Show blir det i alle fall :D

#246566  av jumbo

Christian skrev:Det virker ikke som den heeelt store interessen nei, men vi blir nok noen biler likevel :wink:

Har planlagt litt ang en breisladdsving rundt den gamle bensintank-øya, virker om om det skal gå greit. Show blir det i alle fall :D

Har de ikke gocartbanen der i år? Eller er det plass imellom?

Høres bra ut uansett :lol:

Ang kolonne og vie hamar.... om det var rettet mot oss som har snakket om samkjøring fra kongsbergområdet blir nok det litt 100% feil retning hehe

Jeg reiser fra Shell i Kongsberg (etter de doble rundkjøringene om man følger skilting mot Geilo) ca kl 0700 for de som evnt har lyst til å henge seg på

#246584  av CelicaTurbo

Det blir definitivt mye anledning til å virkelig teste bilen på dette treffet, og de trygge rammene på flyplassen gjør at man kan teste en del mer enn hva man kan tillate seg å gjøre på f.eks rudskogen eller andre baner :) Jeg drar oppover på fredagskvelden ihvertfall, slik at jeg kan være med tidlig fra lørdagen.

Christian; trenger du hjelp til noe på dagen så er det bare å gi et ord.

#246595  av jumbo

Gleder meg til å se MR2en din, Kristian

#246611  av Nils

Som nevnt i en tidligere post så har jeg holdt av den ene av de store hyttene nedenfor hotellet fra lørdag til Søndag.

Foreløpig er jeg alene om den, men mener å huske at det fint går 6-8 stk
i de hyttene. Så hvis noen trenger en plass å sove er det bare å melde interresse.

Mulig den andre hytta også er ledig etter at Jumbo avbestilte.(eller "feiga ut" som vi andre kaller det :D he he.)

#246612  av |plumbo

jeg regner med at jeg kommer noen som har ca pris på dagali hotelet ??

#246650  av kennethx

Bilen overlevde ACR!!!

#246663  av CelicaTurbo

|plumbo skrev:jeg regner med at jeg kommer noen som har ca pris på dagali hotelet ??
jeg betalte i underkant av 600,- per natt for enkeltrom.. Husker ikke ekstakt pris, men 575-590 eller kanskje tilogmed 599,90 ;)
Kennethx skrev:Bilen overlevde ACR!!!
Det er bra :D

#246707  av jumbo

Nils skrev:(eller "feiga ut" som vi andre kaller det :D he he.)
:shock: :? :evil: :evil: :evil:

8)

#246709  av Rollaole

ringte : http://www.dagalihotel.no/ nå og hørte om camping plasser, det var null problem!

SÃ¥ blir vel og telte meg en tur oppover! :)

#246760  av ure

Kommer en tur opp jeg og, om ikke bilen tuller seg mer enn vanlig og jeg får montert de nye bremsene :? :D ... men reiser nok hjem om ettermidagen :wink:

#246764  av Mr2 Mk2

"Kolonne" fra Bergen rundt 6 tiden da?

#246769  av kake

jumbo skrev: Jeg reiser fra Shell i Kongsberg (etter de doble rundkjøringene om man følger skilting mot Geilo) ca kl 0700 for de som evnt har lyst til å henge seg på
Ok da møter iallefall jeg opp der, og iallefall minst et par kompiser. Usikker på hvor mange biler det blir.

Var det gokart bane der også? Mulighet for utleie ? 8) :wink:

#246783  av jumbo

kake skrev:
jumbo skrev: Jeg reiser fra Shell i Kongsberg (etter de doble rundkjøringene om man følger skilting mot Geilo) ca kl 0700 for de som evnt har lyst til å henge seg på
Ok da møter iallefall jeg opp der, og iallefall minst et par kompiser. Usikker på hvor mange biler det blir.

Var det gokart bane der også? Mulighet for utleie ? 8) :wink:

Da ses vi på shell :wink:

Og ja, det har hvertfall pleid å være gocart der oppe, om det må forhåndsbestilles eller ikke vet jeg ikke... om det ikke er grupper som fyller opp hele dagen eller slikt så kan jeg ikke tenke meg at det er noe problem å få kjørt litt. Pleier generelt å være rimelig laid-back og lettvint der oppe
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8