Drev på og koblet den nye subben jeg kjøpte av en på forumet her idag og når jeg var ferdig ville ikke bilen starte, skrudde på tenningen og det kom lys i dashbordet men motoren ville ikke starte, virket ikke som den ikke fikk gnist en gang, var bare helt dø... alt fungerte fint når jeg bare prøvekoblet, for og sjekke at subben fungerte, men når jeg da skulle gjøre meg ferdig og ta en prøvetur ville altså ikke motoren starte.
Når jeg setter på strømmen står batterimåleren på midten, men så fort jeg vrir helt rundt går den ned på null, kan det vere at jeg har kortsluttet noe? isåfall, hva kan det vere? Har og prøvd og koblet fra hele anlegget uten at det hjalp, tenkte jeg skulle prøve og bruke startkabler men er litt redd for at jeg kan gjøre vondt verre da...
Når jeg setter på strømmen står batterimåleren på midten, men så fort jeg vrir helt rundt går den ned på null, kan det vere at jeg har kortsluttet noe? isåfall, hva kan det vere? Har og prøvd og koblet fra hele anlegget uten at det hjalp, tenkte jeg skulle prøve og bruke startkabler men er litt redd for at jeg kan gjøre vondt verre da...
Fortune Favors The Brave