TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥rtreff pÃ¥ Dagali - 16.juni

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#246800  av Christian

Drop-in på gocart er ikke noe problem, så lenge de ikke har forhåndsbetalende kunder. Noe jeg tviler på at de har hele dagen :wink:

#246823  av |plumbo

jumbo skrev:
kake skrev:
jumbo skrev: Jeg reiser fra Shell i Kongsberg (etter de doble rundkjøringene om man følger skilting mot Geilo) ca kl 0700 for de som evnt har lyst til å henge seg på
Ok da møter iallefall jeg opp der, og iallefall minst et par kompiser. Usikker på hvor mange biler det blir.

Var det gokart bane der også? Mulighet for utleie ? 8) :wink:

Da ses vi på shell :wink:

Og ja, det har hvertfall pleid å være gocart der oppe, om det må forhåndsbestilles eller ikke vet jeg ikke... om det ikke er grupper som fyller opp hele dagen eller slikt så kan jeg ikke tenke meg at det er noe problem å få kjørt litt. Pleier generelt å være rimelig laid-back og lettvint der oppe
passerer dere hønefoss ? hvis dere gjør det kan det hende jeg henger på derifra ( hvis kompisen min skal være med ;))

#246862  av jumbo

|plumbo skrev:passerer dere hønefoss ? hvis dere gjør det kan det hende jeg henger på derifra ( hvis kompisen min skal være med ;))
Gjør nok ikke det nei.

Ruta går for min del direkte fra Kongsberg oppover Numedal (R40 mot Rødberg/Geilo)

#246877  av Kjelliken

8) kan lage egen tråd fra bergen...

Kolone fra bergen esso i åsane kl 0600 lørdag morgen 8)

#246919  av Magne

Nå kan det hende at jeg får montert ny diff idag eller imorgen!

Kanskje jeg kommer oppover ja! :D :twisted:

#246920  av |plumbo

Jeg drar i fra oslo mellom 7-8 tia kjører gjenom hønesfoss og den veien oppover . noen som vil ta følge ?

#246998  av TOYPARTS

lurer på å ta turen jeg også, må se det litt an

#247126  av James

Mr2 Mk2 skrev:
James skrev:kommer jeg også om jeg får ordne meg fri fra jobben...
Jaha, fått ordnet deg fri nå så du kan henge deg på? http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=
Må desverre melde avbud jeg også siden jeg ikke får ordnet meg fri fra jobben :( hadde så utrolig lyst til å dra på dette, men slik ble det ikke...
Sist redigert av James den 14 jun 2007 21:25, redigert 1 gang totalt.

#247155  av jan-erik

Må dessverre melde avbud da bilen fortsatt ikke er ferdig :-(. Med mindre noen i Hønefoss området i morgen fredag har mobil bredbåndslambda jeg kan koble på for å se hvor rikt/magert den går.

Blitt for mye jobb i det siste, samt at 2 unger krever litt. Savner å kjøre bilen min for å si det mildt...

#247197  av kennethx

jan-erik skrev:Må dessverre melde avbud da bilen fortsatt ikke er ferdig :-(. Med mindre noen i Hønefoss området i morgen fredag har mobil bredbåndslambda jeg kan koble på for å se hvor rikt/magert den går.

Blitt for mye jobb i det siste, samt at 2 unger krever litt. Savner å kjøre bilen min for å si det mildt...
klarer vel ta det med ro opp til dagali, sikkert mulig å låne en lambda der? Få noen til å ta med...

#247198  av |plumbo

med andre ord du kan ikke svippe innom en toyota forhandler og få sjekka det ?

#247224  av TOYPARTS

jan-erik skrev:Må dessverre melde avbud da bilen fortsatt ikke er ferdig :-(. Med mindre noen i Hønefoss området i morgen fredag har mobil bredbåndslambda jeg kan koble på for å se hvor rikt/magert den går.

jeg har og kan ta med opp

#247238  av Magne

Bilen har fått en Torsen diff. Bremserør er byttet! Hmm... klar for å møte opp jeg! :D

#247268  av defred

Magne skrev:Bilen har fått en Torsen diff. Bremserør er byttet! Hmm... klar for å møte opp jeg! :D
Torsen diff? Du tør det?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8