tojo skrev:Håper da detStiansen skrev:Ingen tvilTomera skrev:Fete bilder Stiansen! Du må da være TS-ogn Hoff-fotograf!![]()
Kanonflotte bilder
slike vil vi ha flere av

oleb skrev:Jeg kommer!Mulig det, hehe. Får håpe jeg har fått nybil til den tidOg har da lyst til å være mer sosial med andre ts-ognere enn det jeg var forrige helg + at jeg vil sitte på med noen rundt banen
![]()
Kanskje lurt å fortsette en eventuell diskusjon rundt dette i en annen tråd enn stian sin bildetråd?
Elstad skrev:Samme heroleb skrev:Jeg kommer!Mulig det, hehe. Får håpe jeg har fått nybil til den tidOg har da lyst til å være mer sosial med andre ts-ognere enn det jeg var forrige helg + at jeg vil sitte på med noen rundt banen
![]()
Kanskje lurt å fortsette en eventuell diskusjon rundt dette i en annen tråd enn stian sin bildetråd?
Elstad skrev:Kjøp Oleb sinoleb skrev:Jeg kommer!Mulig det, hehe. Får håpe jeg har fått nybil til den tidOg har da lyst til å være mer sosial med andre ts-ognere enn det jeg var forrige helg + at jeg vil sitte på med noen rundt banen
![]()
Stiansen skrev:Du kan godt få ta noen bilder av den ja.Jon Are skrev:Har ikke lyst til å stille opp på noen bilder da Jon Are?lexusmann skrev:Nydelig den svarte/oransje RX8'n..Hehe....
og ikke minst en viss svart celica t23...![]()