TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥rtreff pÃ¥ Dagali - 16.juni

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#247313  av kennethx

defred skrev:
Magne skrev:Bilen har fått en Torsen diff. Bremserør er byttet! Hmm... klar for å møte opp jeg! :D
Torsen diff? Du tør det?
det sier jeg og :lol: Byttet til orginal clutch og da? ser ut som det er det eneste de tåler de diffene der....

#247334  av Magne

kennethx skrev:
defred skrev:
Magne skrev:Bilen har fått en Torsen diff. Bremserør er byttet! Hmm... klar for å møte opp jeg! :D
Torsen diff? Du tør det?
det sier jeg og :lol: Byttet til orginal clutch og da? ser ut som det er det eneste de tåler de diffene der....
MÃ… ikke ta riv starter da!
Også er det jo hyggelig å møte folket til samlings igjen. :D

#247390  av Christian

Bare å hive seg oppover, det er meldt skikkelig knallvær 8)

Erik : Regner med å se deg i morgen :)

Jan Erik : Om Erik tar med lambda er det jo gull.

Magne : Klart du kommer :) Og du MÃ… ta rivstarter, ellers taper du slalomen :lol: :wink:

Kennethx : Du mangler såvidt jeg vet en revansje på drag :)

#247394  av kennethx

Magne skrev:
kennethx skrev:
defred skrev: Torsen diff? Du tør det?
MÃ… ikke ta riv starter da!
Også er det jo hyggelig å møte folket til samlings igjen. :D
og heller ei ta clutch pump for å provosere overstyring ;)

#247427  av jan-erik

Kommet tilbake fra verkstedet nå.

Hadde fått Erik til å ta med lambda, men hjelper ikke når ikke bilen ble ferdig. Fått den kjørbar med alt, men bilen fusker under gasspådrag. Mulig bare et tps på nullstilles på e-manage'en, men tror du jeg fant kabelen i dag da.... Så da må det nok utgå. Skal uansett ha bil på map'ing, så hadde uansett kanskje vært dumt å utfordre skjebnen med kjøring. Er jo ikke lett å la være og gasse fullt....

Blir nok en knall dag for alle som kommer. Får kose meg med bilder og film av begivenheten, og satse på at det kanskje blir arrangert en kjøring til i år.... ?? :wink:

#247436  av |plumbo

hottell bestilt og bilen klar ;)=

#247609  av jumbo

Takk for et kjempeartig treff (som vanlig) :mrgreen:

Håper vi får til en todagers med overnatting neste gang, blir litt mer sosialt da

(har omkring 4 gig bilder og en 6-7 runs på video, skal poste det på en eller annen måte så fort vi får gått igjennom alt og skalert ned litt etc)

#247611  av kake

Ja det var et kjempetreff.

Stor takk til Toyparts & co som var veldig hjelpsomme og kikket på motoren min. Heldigvis var det bare litt for mye olje på. :oops: Heretter på banekjøring blir olja kun fylt opp til midt imellom min/maks og ikke til maks. Dekkene mine genererer trolig såpass grep at olja velter opp i innsuget i svingene. :shock:

#247658  av |plumbo

kall bra treff!!! 100% vellykka

#247678  av defred

Gleder meg til og se bilder fra treffet.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8