TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da er ny-bilen bestilt .....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #247359  av jsun

Og denne gangen blir det ingen Yota dessverre ...
Jeg klarer rett og slett ikke å bli fortrolig med nye Auris og gamle Avensis er ikke aktuell, så valget ble ... jepp, en baby-bimmer :wink:
Og denne trekker tross alt på RIKTIG hjulsett!!

Grunnet mye kjøring går jeg for 143 Diesel Hk og 300NM, også kalt 118d.
Bilen blir identisk med bildene, men med M-Motorsport felgene (under) montert til neste vår. 17" som følger med blir vinterhjul :wink:

Kan jo legge til at bilen er utstyrt med full M-pakke + div andre ... til slutt mye mer utstyr enn jeg egentlig trengte, dvs. bilen er full-pakka!!

Så for dere som leter etter en velholdt Celica MK7, så kommer min til salgs rundt midten av August i år for rundt 165 000,- ...
Vedlegg
BBSCH.jpg
BBSCH.jpg (21.36 kiB) Vist 547 ganger
1m3.jpg
1m3.jpg (22.8 kiB) Vist 547 ganger
1m2.jpg
1m2.jpg (21.51 kiB) Vist 547 ganger
1m1.jpg
1m1.jpg (21.21 kiB) Vist 547 ganger

#247370  av rx300

Gratulerer, er sikkert en god bil å kjøre! Men jeg har parkert IS'en min ved siden av en 1-serie på jobb i det siste, og jeg klarer bare ikke å synes at 1-serien er vellykket designmessig, IS'en ser så utrolig hvass ut i forhold, det blir så tydelig når de står ved siden av hverandre.

#247377  av BrennaRacing

Grattis...Syns den bilen der er sinnsykt pen jeg :D Prøvde å overtale muttern til å kjøpe den, men det gikk ikke :)

Visste ikke at det var såpass med hk i en 118...Men det er jo bra :)

Jeg ville nok også valgt Bimmern i stede for Auris og Avensis..Å den blir jo veldig bra med M pakke og fete rims :wink:

#247500  av Kilgallon

Grattis med ny bil da, men selv ville jeg aldri ha kjøpt BMW!

#247510  av tunamgu

1-serien er jo en mislykket design.Hvorfor ikke den nyeste Corolla(sedan)?

#247525  av inzane2012

tunamgu skrev:1-serien er jo en mislykket design.Hvorfor ikke den nyeste Corolla(sedan)?
det lurer jeg og på? har faktisk vurdert og selge mr2'n min og kjøpe den selv:P

#247590  av BrennaRacing

Syns heller Corollaen er et mislykket design jeg...Like kjedelig som hvilken som helst annen nyere Toyota :evil: Tipper morfar er keen på den bilen :lol:

#247593  av jsun

Jeg vet det er store delte meninger om designet, og jeg likte den heller ikke da den kom i 2005. Men etter litt tid må jeg si at jeg synes den har falt mer og mer i smak, og spesielt med M-pakke rent designmessig.

Følgende krav har jeg:
Liten/mellomstor praktisk bil med 5 dører.
Rimelig i drift (kjører 30 000km i året " 0,47L pr.mil blandet")
God kjørekomfort med sportslige kjøreegenskaper!!
Ok fraspark i motoren (denne drar veldig bra mellom 3-4000rpm)
God kvalitet (gjenstår å se?)
Og alt annet enn en MPV (les Auris)

Sum: Morsom sportslig bil, med lavt forbruk og praktiske detaljer samt et utseende som ikke alle andre har (Les M-pakke). Hvor mange Auris og A3 ser man ikke hver dag ......

Og ikke glem, dette er samme nye aluminiums motoren som i nye 120d, så med andre ord ... en liten endring i motorstyringen ... og vips ca. 170 Diesel Hk og rundt 350Nm ... SPREK "oljebrenner" det :wink:

Tror dette blir knall jeg 8)

#247598  av celicat23

Ville nok mye heller valgt den nye corolla selv over bmw'n, men det er jo bra vi alle liker litt forskjellig :wink: Gratulerer med ny bil, uansett om det er feil merke! :D

#247607  av lexusmann

Har heller ikke sansen for 1-serie, men er sikkert god å kjøre....men foreløpig er det IKKE mange auris'er å se...i alle fall ikke her i området...bare for å ha sagt det... :lol: