TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av takvingen, til de som lurte pÃ¥ hvordan den er :)

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #242047  av Varnes

Fikk endeli takvingen i helga, så nå er alle styling-delene kommen, venter bare på et lim fra KENT, som skulle vært her for ei uke siden.
Har tatt et par bilder av vingen, siden det var noen av dere som lurte på hvordan den så ut, den er ikke lakkert enda, så er litt vanskeli å vurdere. Skal legge ut et bilde når den er kommen på bilenog lakkert, blir nokk et par uker til da...
Vedlegg
CIMG0210.JPG
CIMG0210.JPG (280.98 kiB) Vist 2874 ganger
CIMG0217.JPG
CIMG0217.JPG (321.29 kiB) Vist 2881 ganger
CIMG0213.JPG
CIMG0213.JPG (247.95 kiB) Vist 2880 ganger

#242196  av Tjuls

Jeg klarer ikke helt å få det fulle bilde når den ikke er lakkert... Men lurer på om det der kan bli utrolig fett..

#242677  av lexusrider

hmm.. fine greier...

bli bra når du får på alt... og lakka det:):)

#242745  av sindrejl

nja.. ble litt mye tyskerbil preg over den nå

#242748  av elino

Utrolig pen farge på den...bilen altså..hehe. Makne felger til Are (gubben) ser jeg :wink:
Takvingen er vanskelig å få noe inntrykk av uten lakk

#243012  av Varnes

sindrejl skrev:nja.. ble litt mye tyskerbil preg over den nå
japansk bil med amerikansk styling = tyskerbil? joda muli d, får se når lakken er kommet på :) skal jobbe med tilpassing av stylinga i helga, så kanskje lakk om ei uke eller 2 :)

#243016  av Varnes

elino skrev:Utrolig pen farge på den...bilen altså..hehe. Makne felger til Are (gubben) ser jeg :wink:
Takvingen er vanskelig å få noe inntrykk av uten lakk
Ja liker fargen godt selv, det beste er kanskje at d ikke vises så godt når bilen er skitten(er regn omtrent vær dag for tia), men vasker den et par ganger i uka da :wink:

#247859  av Varnes

Da fikk jeg lakket vingen(og resten av stylingen) igår :)
Regner med å ha fått montert alt til lørdag, så skal få tatt noen bilder å lagt ut da, legger åsså ut noen på prosjekt tråden min... :)

#248863  av Varnes

Da var stylingen kommen på, med farge å alt :D
Her er bilde av vingen, skal legge ut flere bilder av selve bilen på tråden min under prosjekter.... :D
Vedlegg
CIMG0232.JPG
CIMG0232.JPG (314.67 kiB) Vist 2876 ganger
CIMG0233.JPG
CIMG0233.JPG (334.86 kiB) Vist 2871 ganger
CIMG0229.JPG
CIMG0229.JPG (504.36 kiB) Vist 2893 ganger

#248864  av Neo

Varnes skrev:Da var stylingen kommen på, med farge å alt :D
Her er bilde av vingen, skal legge ut flere bilder av selve bilen på tråden min under prosjekter.... :D
Danm, sinnsykt rått da :D .. Kledde bilen veldig bra faktisk :D .. Er det TTE styling?

#248866  av Varnes

Neo skrev:
Danm, sinnsykt rått da :D .. Kledde bilen veldig bra faktisk :D .. Er det TTE styling?
Nei, er kaminari, å sannsynligvis den eneste i norge med hele dette kittet :D

#248867  av Neo

Varnes skrev:
Neo skrev:
Ser veldig bra ut :D .. Har du en link til dem? Bakleppa og sideskjørtene er det og bra kaminari?

#248873  av csstian

Ja det der så meget bra ut.Misunner deg den fargen ass.Hva har du gjort med fronten? Bilder?

#248878  av csstian

Var å så på prosjekttråden din, å der fant jeg bilde.ser meget bra ut ja.Men du må jo ikke selge nu når du er ferdig.

#248879  av Varnes

Neo skrev:
Varnes skrev:
Neo skrev: Danm, sinnsykt rått da :D .. Kledde bilen veldig bra faktisk :D .. Er det TTE styling?
Ser veldig bra ut :D .. Har du en link til dem? Bakleppa og sideskjørtene er det og bra kaminari?
Kjøpte via bsbildeler.no men tok noen måneder å få den da :P Fronten og bakfangeren må bygges om får å få d til å passe på is200fangere...