TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 MKII, hvilken ledning til elektrisk antenne?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #248018  av Isijappanisi

Har montert anlegg og lagt opp nytt ledningsnett til til dette i MR2'n, men så fant jeg ikke ut hvilken ledning i d orginale ledningsnettet som går til den elektriske antenna.. får kun inn en kanal når antenna er nede, så må nesten ha den opp, hehe.. så er det noen som har gjort dette før som husker hvilken ledning som går til denne?
på forhånd takk! :)
 #248026  av inzane2012

Isijappanisi skrev:Har montert anlegg og lagt opp nytt ledningsnett til til dette i MR2'n, men så fant jeg ikke ut hvilken ledning i d orginale ledningsnettet som går til den elektriske antenna.. får kun inn en kanal når antenna er nede, så må nesten ha den opp, hehe.. så er det noen som har gjort dette før som husker hvilken ledning som går til denne?
på forhånd takk! :)
mener og huske at det er en blå ledning som går inn på den samme isokontakten som du tar strømmen ifra...på min stod det på ledningen at det var til antenna...

#248035  av jumbo

Tror det er to ledninger, ikke en, som begge trenger spenning for at antenna skal gå opp, men husker ikke farger i farta... prøv et søk, mener det er lagt ut her engang for noen år siden

#248041  av inzane2012

jumbo skrev:Tror det er to ledninger, ikke en, som begge trenger spenning for at antenna skal gå opp, men husker ikke farger i farta... prøv et søk, mener det er lagt ut her engang for noen år siden
2 ledninger? hmmm...jeg fant bare den ene...

#248042  av Larsen

Skulle gjerne likt å vist det jeg også.

#248063  av CelicaTurbo

er to ledninger, det er et gjengangerspørsmål og jeg har ikke tid til å søke etter svar nå men det er besvart på forumet mange ganger tidligere.

Det er to ledninger, ANT og AMP+ i wiring diagrammet, som begge må kobles til den blå ANT fra den nye spilleren. Jeg er ikke 100% sikker på fargene men mener det var rød/sort og blå/rosa