TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Brudebil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #248165  av Apsis

Hei!
Fruen (snart iallefall) og jeg har bestemt oss for å gifte oss i august. :)
Det meste av planlegginga går bra, men det står igjen et par viktige detaljer.
En av disse er spørsmålet om brudebil ;) Vet liksom ikke helt hvem/hva/hvor jeg skal kontakte for å få tak i noe jeg har lyst på.
Egentlig blir jeg fornøyd bare jeg slipper å kjøre et svært amerikansk flak.
Så hvis noen har noe hjelp/forslag å komme med, hadde jeg blitt en (om mulig) enda lykkeligere brudgom.

Mvh Truls.
 #248169  av rx300

Apsis skrev:Hei!
Fruen (snart iallefall) og jeg har bestemt oss for å gifte oss i august. :)
Det meste av planlegginga går bra, men det står igjen et par viktige detaljer.
En av disse er spørsmålet om brudebil ;) Vet liksom ikke helt hvem/hva/hvor jeg skal kontakte for å få tak i noe jeg har lyst på.
Egentlig blir jeg fornøyd bare jeg slipper å kjøre et svært amerikansk flak.
Så hvis noen har noe hjelp/forslag å komme med, hadde jeg blitt en (om mulig) enda lykkeligere brudgom.
Tja, Lexus RX400h må vel være topp i disse miljøtider? Så kan dere gli lydløst bort fra den vinkende folkemengden :) Jeg lånte bort min RX300 da jeg hadde det til en kompis som skulle gifte seg, og den var helt topp, høy under taket (man har jo gjerne litt høyde der som brud og brudgom) og lett å stige inn og ut av. Selv brukte vi en helt ny RAV4 da gen.2 akkurat var kommet, men det er jo litt vel vanlig nå som det er hundre tusen av den.

Ellers er det en ting som MÅ være på plass i august, og det er A/C. En gammal T-ford eller noe er sikkert spesielt og nostalgisk, men ikke særlig praktisk eller behagelig.

#248337  av Apsis

Tusen takk for svar!
Takk for link Elin, har ikke så mye tid til å tråle forum for tiden, men burde kanskje sett den der. ;)

#248452  av Kilgallon

Lykke til da :D

#248544  av chris

Bare nysgjerrig.. ingen utleiefirmaer som leier ut "værstingbiler", sånn som mange steder i utlandet da?

#248578  av Apsis

Kilgallon skrev:Lykke til da :D
Tusen takk, bare gleder meg nå, håper ikke føttene blir så veldig kjølige. ;)
chris skrev:Bare nysgjerrig.. ingen utleiefirmaer som leier ut "værstingbiler", sånn som mange steder i utlandet da?
Aner ikke, prøver å lete etter litt av hvert, hvis du finner ut noe, så bare si ifra. :D

#257921  av Apsis

Hei, noe grunnet egen latskap, og etter en god del telefoner til bookede biler/uaktuelle priser/feilinfo sitter jeg nå uten bil med 5 dager igjen til bryllupet.

Har du mulighet til å låne/leie ut bilen din (og evt. deg selv som sjåfør hvis du ikke ønsker at andre skal kjøre), eller vet du om et sted hvor det er mulig å få leid til en pris som gjør at jeg fortsatt har råd til å løse ut brudeklærne? Da blir jeg glad om du tar kontakt snarest.

Tiden det er snakk om er ca. 14.00-19.00 lørdag 25, august, stedet er Halden. Du kan låne bil å bruke i mellomtiden.

Skyter kanskje litt i blinde her nå, men tenkte jeg kunne prøve her også.

Mvh Truls

kontakt
mail: trulseth@hotmail.com, tlf: 41541066, evt. PM
Sist redigert av Apsis den 20 aug 2007 16:58, redigert 2 ganger totalt.

#257924  av BrennaRacing

Du får leie deg en burgunderrød 240 hos Rent a Wreck. Hadde vært kult. Spesiellt hvertfall :lol:

#257965  av Apsis

Haha! Ser humoren i den jeg, men vet ikke om frugan hadde vært like glad ;o)

#257966  av BrennaRacing

Apsis skrev:Haha! Ser humoren i den jeg, men vet ikke om frugan hadde vært like glad ;o)
Hadde hvertfall ikke satset på det som en overaskelse :lol:

Men hvis du ringer et limousine selskap eller noe, så har vel del en bil (ikke nødvendigvis en limousine) som kan brukes til dette. Hvis du ikke må ha en spesiell type bil da.

#257969  av peterK

Du kan sjekke vw2you-forumet, hvis du hadde vært sugen på en gammel, strøken VW. Ghia, boble, notchback etc....

#257983  av Rollaole

Hva med en diger Peterbuildt lastebil eller en svær diger mack kanskje? 8)