TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MÃ¥ ha ny mobil nÃ¥. noen anbefalinger?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#247974  av peterK

Hvis du er inne på samsung, så har jeg D900. MEGET fornøyd, både hvordan den ser ut, og funksjonalitet. :)

#248182  av angrykid

x820 eller x830 er jo også nydelige telefoner. :D Ser faktisk meget bra ut i tillegg.

Utover det, så vil jeg høre på det Sindrejl sier, HTC har levert MYYYYE fete telefoner til markedet nå, om du er på utkikk etter noe mer enn bare en telefon for sms og ringing. Den har alt, touchscreen, wlan, hsdpa, gps etc. I allefall de nyeste modellene. Så, vil du ha en vanlig telefon og er spent på samsung, gå for enten det trygge alternativet D900/x820/x830 eller er du litt radikal og nysgjerrig på ny teknologi, gå for HTC. :)

#248889  av GT_rider

Blir nok Samsung av ett eller annet slag! D900 frister. Har hatt D500...kommer og en ny modell, U600 som skulle være bedre enn D900. Såg en sånn "dummy" sak i butikken, så jeg drøyer til den kommer i markedet...virka fristende :wink:

Sånn HTC sak utgår litt for meg. Klarer ike å få utnyttet en vanlig mobil fult ut en gang.. :roll:

#248895  av angrykid

U900 er sykt fin, så litt på den på en mobilsjappe her nå i forrige uke. :)

Hadde jeg ikke nettopp fått meg ny mobil, så skulle jeg definitivt vurdert denne. Den har jo litt fancy stash den og, men hva fan.. hehe :D

Folk flest sliter dog med å få tak i operatørlåskoden til denne mobilen, så om det er noe du trenger pronto, så vurder å finne noe annet, for det kan hende det tar litt tid før du får koden.. Men hvis ikke, så er det jo ikke noe stress. :)

#248929  av GT_rider

Operatørlåskode :?: WTF?? Ka e det? Og kor får eg evt fatt i noe sånt? Sorry, men eg e ikke akkurat noe mobilnerd :) Så her trengs en liten forklaring...bruker mobil hovesaklig til telefonering, sms, bildetaking, og mp3/radio.....