TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sentral lÃ¥s pÃ¥ 90 mod

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #248989  av predator

Hmm, har problemer med sentral låsen på mr2en. Hadde en 91 mod sist geng, og der var den festet til selve låsesylinderen, men på den jeg har no, (90 mod) er den festet lengere ned, på selve låsemekanismen... Sentral låset virker da jeg trykker ned den knappen på dørtrekket, men ikke når jeg låser den utenfra...
Hva kan det være? :roll:

#249003  av BrennaRacing

Hadde akkurat samme problemet på min bil...Fant aldri ut hva det var, men jeg monterte defa alarm og da virket alt som det skulle.. :)

#249006  av Larsen

Jeg har en 91 model, men bryteren min sitter rett på låsen. Problemet er at nøkkelen går for langt rundt slik at festene til bryteren blir ødelagt. Var lite irriterende da jeg akkurat hadde montert en ny bryter og hører knekk da jeg skulle teste den ut...

#249013  av predator

Larsen skrev:Jeg har en 91 model, men bryteren min sitter rett på låsen. Problemet er at nøkkelen går for langt rundt slik at festene til bryteren blir ødelagt. Var lite irriterende da jeg akkurat hadde montert en ny bryter og hører knekk da jeg skulle teste den ut...
Gjorde akkurat det samme på min 91 mod. Måtte 3 brytere til før jeg lykktes :lol: Siste gang glemte jeg og legge ledningen i siden på døren, så vinduvet knekkte av festet... :roll: Men man lærer så lenge man lever er det vel noe som heter... :lol:

#249014  av predator

BrennaRacing skrev:Hadde akkurat samme problemet på min bil...Fant aldri ut hva det var, men jeg monterte defa alarm og da virket alt som det skulle.. :)
Oki, da er dafa det neste som skal kjøpes. :D

#249016  av Doffen696

Samme problem her. LÃ¥ser seg av og til, men ikke hele tiden.

#249038  av Mr2Even

Kan det være den føleren på låsen kanskje? vet det kan komme mye dritt inni der etter lang tid

#249057  av Doffen696

Fant nettopp ut at reléet mitt til sentrallåsen henger seg opp av og til. Skal se til å få fikset dette og se om det hjelper. Den låser begge dørene, men låser kunn opp den døren jeg har nøkkelen i. Skal den være slik?