TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endekig kjøpt drømme bilen!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#248991  av tore 95 tt euro spec

200sx RB power skrev:I løpet av dei siste 14 dagane så har 3 stk fått skilt på sine japan importerte supra, så det er ikkje noko "stort problem" lenger. MEN da må jo bilen være i 100% orginal stand, men dette veit vel folket her vil eg tru.

Eg har ikkje planar om å sette skilt på bilen før til neste år, etter som eg har to relativt dyre bilar å forsikker allerede(cossy og t5-r) samt båt og hus. Men alt til sin tid :D
Jeg snakka med en kompis av meg på Bts idag,spurte så om det var noe forandringer om regging av japansk import supra,skyline etc...men det var det ikke sa han...og de få bilen som har kommet gjennom systemet etter nyttår blir mulig trekt tilbake siden det ikke foreligger noe nye dokumentasjon på disse bilene..
SÃ¥ at du sier at regging av supra fra japan ikke er noe problem lenger er bare TULL!!!!!!!!!!

Mvh
mr.venåshagen

#248994  av Kilgallon

tore 95 tt euro spec skrev:
200sx RB power skrev:I løpet av dei siste 14 dagane så har 3 stk fått skilt på sine japan importerte supra, så det er ikkje noko "stort problem" lenger. MEN da må jo bilen være i 100% orginal stand, men dette veit vel folket her vil eg tru.

Eg har ikkje planar om å sette skilt på bilen før til neste år, etter som eg har to relativt dyre bilar å forsikker allerede(cossy og t5-r) samt båt og hus. Men alt til sin tid :D
Jeg snakka med en kompis av meg på Bts idag,spurte så om det var noe forandringer om regging av japansk import supra,skyline etc...men det var det ikke sa han...og de få bilen som har kommet gjennom systemet etter nyttår blir mulig trekt tilbake siden det ikke foreligger noe nye dokumentasjon på disse bilene..
SÃ¥ at du sier at regging av supra fra japan ikke er noe problem lenger er bare TULL!!!!!!!!!!

Mvh
mr.venåshagen
Hvis BT har gitt skilter på en bil som de ikke skulle, så kan de faktisk ikke trekke tilbake skiltene :D Å det er sant!!!!!!!

#248997  av tore 95 tt euro spec

Hvordan kan de klippe skilt på andre biler som har mangler etc da???
Og for at de skal få skilter igjen må de vise bilen til bts.. :wink:

#249017  av Kilgallon

tore 95 tt euro spec skrev:Hvordan kan de klippe skilt på andre biler som har mangler etc da???
Og for at de skal få skilter igjen må de vise bilen til bts.. :wink:
Ikke vet jeg, er bare det at Japanauto har sagt dette etter mange timers jobb med dette, skulle visst nok stå skrevet i en eller annen lov.

#249021  av tore 95 tt euro spec

Merkelig at ikke japan auto har noe info om dette på sine nettsider da...Tror kanskje salget av japanske biler hadde blitt enda mer populært da. :wink:

#249100  av 200sx RB power

sx-4-ever skrev:

Gralla med peen bil :) Har sittet og sett på denne som min neste prosjekt bil, men da var den solgt, så da ble det ikke den.

Har også steeerkt vurdert og kjøpe en UK-spec, men vis dette stemmer det du sier med at 3 nettopp har fått skilter, så revurderer jeg dette og muligens kjøper en jdm igjen. Hvem har fortalt at dessen nettopp har blitt skilta ?
Takk takk!!! Det var japan auto som sa at to stk hadde fått skilt, og så var det ein kammerat av ein bekjent av meg som hadde fått og.

#249101  av 200sx RB power

tore 95 tt euro spec skrev:

Mvh
mr.venåshagen
Kan ikkje være tull når tre stk har fått skilt. MEN dette har jo ikkje eg sett personlig. Les posten over :D

#249102  av 200sx RB power

tore 95 tt euro spec skrev:Merkelig at ikke japan auto har noe info om dette på sine nettsider da...Tror kanskje salget av japanske biler hadde blitt enda mer populært da. :wink:
Der seie du noko!! Skal gje han eit hint neste gang eg snakka med han!!

#249134  av tojo

tore 95 tt euro spec skrev:Merkelig at ikke japan auto har noe info om dette på sine nettsider da...Tror kanskje salget av japanske biler hadde blitt enda mer populært da. :wink:
Nåja,ser på siden til Japan Auto at dem har solgt 21biler så langt iår.
Jeg kontaktet J A for en liten tid tilbake,da fikk jeg til svar at dem dessverre ikke hadde noen Supra for salg(men ventet inn flere)
Så dem er nok ganske så populære :D

#249184  av Kilgallon

Det som der det værste med dette, er at Japanauto aldri har solgt så mange biler som de gjør nå, etter at man ikke får skilter på dem......

#249222  av oleb

Kilgallon skrev:Det som der det værste med dette, er at Japanauto aldri har solgt så mange biler som de gjør nå, etter at man ikke får skilter på dem......
Dette har jo utvilsomt sammenheng med drifteboomen som akkurat har truffet Norge. Japan Auto bygde "No Secret" 200'n og driftet det de greide på alle treff for å vise at de "kan greia", og samarbeider aktivt med Drift Battle. Selvfølgelig vil mange som ønsker å kjøpe seg driftebil, henvende seg til til Japan Auto når de ser at de er inne i gamet.

#256013  av 200sx RB power

Da var bilen endelig komt heim på tunet!!!! Reiste hema ifra klokka fire i går ettermiddag med rettning fredrikstad og Japan auto. Overtok nøkkelen klokka 23.00, og heim turen på 400km var igang. MEN det var 400 morsome km :D Bilen var over ALL forventning. Det lufta t.o.m ny bil i han!!!! Slenger ved eit par mobil bilder!!!!
Vedlegg
Km standen ved avreise Japan auto
Km standen ved avreise Japan auto
07082007_003_.jpg (19.39 kiB) Vist 1578 ganger
5 min etter overtakelsen
5 min etter overtakelsen
07082007_001_.jpg (53.14 kiB) Vist 1583 ganger
Etter vask
Etter vask
08082007.jpg (61.67 kiB) Vist 1589 ganger

#256019  av KeNsA

Grattis me det røde glise! :D Kjæmpe fin bil!

#256032  av 200sx RB power

KeNsA skrev:Grattis me det røde glise! :D Kjæmpe fin bil!
Takk takk!!! Må sei eg er over fornøyd med bilen!!

#256054  av tojo

:D Grattis med strøkent eksemplar av mkiv.
Flere bilder :P Motor og interiør :D