TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Xenon lykter

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #249198  av Neo

Hei..

Kom over disse på ebay, hva mener dere er disse lyktene noe og satse på? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-05-Le ... dZViewItem

#249208  av csstian

Er jo orginale toyotalykter så det bør funke bra.Men det er vell neppe plugg and play med ledningsnettet.Det er vell lykter til 02 og opp.Da det var orginalt med xenon.Jeg har bestillt xenon sett til ner/fjern og spredere til min bil.Så håper det blir bra

#249215  av Neo

csstian skrev:Er jo orginale toyotalykter så det bør funke bra.Men det er vell neppe plugg and play med ledningsnettet.Det er vell lykter til 02 og opp.Da det var orginalt med xenon.Jeg har bestillt xenon sett til ner/fjern og spredere til min bil.Så håper det blir bra
Ja det er sant du sier noe der, men dem skal jo funke. Hvor bestilte du fra? :)

#249217  av csstian

Jeg bestilte fra streetdesign

#249228  av Neo

csstian skrev:Jeg bestilte fra streetdesign
Du har bare bestilt ombyggingskit da? ikke nye lykter å tipper jeg

#249256  av csstian

Bare ombygingssett ja.Er like lite låv ned komplette lykter så ombygingssett.Hvis du ikke får auto justering av lys.Det holder ikke med den manuelle som er på våres biler i dag.Men har ingen planer om å koble opp det.

#249317  av 4A-GE

er det original autojustering, så modder man bare den på de nye lyktene.
Vi gjorde det på en A3 vi kappet i filler hele fronten på for å bygge om. :)

#249321  av csstian

Er kunn biler med xenon orginalt som har autojustering så vidt jeg vet.Altså med givere på stabbstag som føler bilens last.

#249345  av tunamgu

Husk at is300 har bredere frontfanger,og lyktene passer derfor ikke til is200.

#249352  av Neo

tunamgu skrev:Husk at is300 har bredere frontfanger,og lyktene passer derfor ikke til is200.
Akkurat ja, da er jo dem utelukket.

#249377  av Varnes

Neo skrev:
tunamgu skrev:Husk at is300 har bredere frontfanger,og lyktene passer derfor ikke til is200.

Har du prøvd dette da? Mener lyktene er ganske så like, fangeren bygger jo bare ut ifra der lykta slutter, ellers er jo formene lik. Å lyktene er festet i frontkassetten ikke fangeren.... Er større bakfanger på is300 å, men baklyktene er de samme...

#249458  av Neo

Varnes skrev:
Neo skrev:

Har du prøvd dette da? Mener lyktene er ganske så like, fangeren bygger jo bare ut ifra der lykta slutter, ellers er jo formene lik. Å lyktene er festet i frontkassetten ikke fangeren.... Er større bakfanger på is300 å, men baklyktene er de samme...
Du sier noe fornuftig der ja, dem er jo veldig like. Hva er det beste egentlig, og bytte lykt og full pakke eller bare kjøpe ett ombyggingskit? :)

#249575  av tunamgu

Spør folka på lexus uk forumet,de vet bedre.

#249581  av csstian

Jeg skal nu prøve ombyggingsett på min.Da får jeg xenon overalt til en billigere penge enn det koster for lykter,å da bare få til nærlys.Kan legge ut info når det er gjort.Men er usikker på om tenneren og alt ligger i lykta eller om det må skaffes utenom.Har ikke sett på en bil med xenon orginalt.

#249698  av Neo

csstian skrev:Jeg skal nu prøve ombyggingsett på min.Da får jeg xenon overalt til en billigere penge enn det koster for lykter,å da bare få til nærlys.Kan legge ut info når det er gjort.Men er usikker på om tenneren og alt ligger i lykta eller om det må skaffes utenom.Har ikke sett på en bil med xenon orginalt.
Om du kan legge ut litt info og bilder når det er gjort har vært flott :) .. Har lyst på xenon lys