TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ut skruing av ruter pÃ¥ corolla e10:P

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#249209  av csstian

sveiva er festet med et c klips.Bruk enten et lite flatjern å løsne det med.eller kan du ta en fille å dra rundt sveive inn mot dørtrekk.gjør du det rett ska filla hekte seg å klipset å dre det løst.

#249213  av lexusmann

Litt offtopic, men har du el vindu fremme??modell er det du har da??bare ble veldig nyskjerrig her nå...

#249218  av bakke84

csstian skrev:sveiva er festet med et c klips.Bruk enten et lite flatjern å løsne det med.eller kan du ta en fille å dra rundt sveive inn mot dørtrekk.gjør du det rett ska filla hekte seg å klipset å dre det løst.
ok :)
ska prøve videre imorra 8)

btw noen som vet ca pris på soting av alle ruter på riis bilglass o.l ??
får prøve å ringe på dem imorra også 8)

#249219  av csstian

Fikk sotet alle vinduene på en corolla verso.5700 + moms.Men det var hos Autolink.Men vill anbefale å bruke 3m film om du skal gjøre det selv.Lønner seg å bruke orntlig film selv om prisen er deretter.Er helt ripefri.

#249221  av bakke84

lexusmann skrev:Litt offtopic, men har du el vindu fremme??modell er det du har da??bare ble veldig nyskjerrig her nå...
1996mod ginza :)
orginalt me lakka fangera,liste og dørhandtak. hvite instrument skive,el vindu fremme,sentrallås,gode seta me endel justeringe og 2xairbag :)

#249225  av bakke84

csstian skrev:Fikk sotet alle vinduene på en corolla verso.5700 + moms.Men det var hos Autolink.Men vill anbefale å bruke 3m film om du skal gjøre det selv.Lønner seg å bruke orntlig film selv om prisen er deretter.Er helt ripefri.
stiv pris ja :?

3m film hvem har det?

så bsbildeler hadde noe precut solfilm som kommer ferdi tilpasset og alt..er dette noe å stase på??

mene å huske det kosta 1200kr før sideruten bak

#249257  av csstian

Har ikke vært borti den type film,så det kan jeg ikke svare på.Vi solgte m3 film der jeg jobber før.Var kr 322 før meteren.Er endel dyrere enn vanlig.Men jeg kommer ikke til å legge noe annet på mine biler.

#249314  av bakke84

csstian skrev:sveiva er festet med et c klips.Bruk enten et lite flatjern å løsne det med.eller kan du ta en fille å dra rundt sveive inn mot dørtrekk.gjør du det rett ska filla hekte seg å klipset å dre det løst.
finn ingen c-klips...

kun en plast ring som ligg der...

hmmm :?

#249322  av csstian

Det er et klips mellom plastringen å sveiva eller mellom plastring å dørtrekk.Du må presse inn dørtrekket for å se den.Ennå da er den ganske kamuflert.Men den er der ivertfall

#249571  av csstian

Du har to bolter i nerkant av ruta.Løsne di så er ruta løs fra heisen.Så fjerner du vinduspakningen fra ruteramma.Da klarer du å lirke ut vinduet

#249572  av bakke84

csstian skrev:Du har to bolter i nerkant av ruta.Løsne di så er ruta løs fra heisen.Så fjerner du vinduspakningen fra ruteramma.Da klarer du å lirke ut vinduet
ok..skal prøve på nytt imorra i matpausen :D takktakk :)