TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• litt spesiel corolla reklame ..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#249036  av milcom

Haha.. sinnsykt bra :lol:

#249067  av GhostRider88

dette forsterker mitt inntrykk på kinesere.... små nikkedukker med pipestemme :lol:

(har ikke noe imot kinesere bare for å ha sagt det :P )

#249071  av Zepticon

GhostRider88 skrev:dette forsterker mitt inntrykk på kinesere.... små nikkedukker med pipestemme :lol:

Med fare for å flisespikke... du mener japanere sant?

#249072  av GhostRider88

Zepticon skrev:
GhostRider88 skrev:dette forsterker mitt inntrykk på kinesere.... små nikkedukker med pipestemme :lol:

Med fare for å flisespikke... du mener japanere sant?

japanere og kinesere... ja mener japanere ;)

var litt rask med å svare.. er jo en toyota reklame om man kan kalle det det... Og som vi alle toyota eiere vet så er toyota en japansk bil, ikke noe kinesisk jalla her nei :P
 #249234  av Th4 Ghost

|plumbo skrev: lo gått når jeg så denna
det beste er at når de snakker, så går munnen for sen eller for raskt eller ikke i det hele tatt, aka: det er dubba..da vil jeg vite, hva i all verden er det dubba fra/til?! (jaaa, vi tar en japansk reklame og så dubber vi det til..uhm..japansk!"
 #249296  av GhostRider88

Th4 Ghost skrev:
|plumbo skrev: lo gått når jeg så denna
det beste er at når de snakker, så går munnen for sen eller for raskt eller ikke i det hele tatt, aka: det er dubba..da vil jeg vite, hva i all verden er det dubba fra/til?! (jaaa, vi tar en japansk reklame og så dubber vi det til..uhm..japansk!"

samme stusser jeg på :P.. Kanskje ikke så rart at de minner meg om små nukkedukker hehe

#249514  av |plumbo

enkelt sagt : det er japan

#249523  av sindrejl

holy shit :shock: