TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart MKIV Supra i Arna(Bergen)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #247493  av premo

Muligens at det var Tommis jeg så. Den sto i kø inne i første tunnelen etter rundkjøringen ved Øyrane Torg retning Åsane. Så bare at den var svart og med den originale vingen. Var rundt kl 17 i går(fredag 15/6). Kan selvfølgelig ha vært den blåe med carbonpanser også.

#247945  av tommis

Nei. Det var nok ikke meg...

#248356  av premo

går det noen svarte(mørke om ikke annet) med originalvinge i bergen for tiden? den blåe har vel karbonvinge?

#248364  av TOYPARTS

premo skrev:går det noen svarte(mørke om ikke annet) med originalvinge i bergen for tiden? den blåe har vel karbonvinge?
Den gamle svarte med singelturbo som gikk på vaksdal går i åsane/arna nå

#248469  av premo

stemmer det. tror faktisk du nevnte det når eg var bortom sist :) var sikkert den.

#248788  av OzoN^

Kanskje det var denne?! Bilde
Bilde

#248805  av premo

ikke helt umulig :) men traff den jo inne i en tunnell så kan ikke si det sikkert. er det bildet tatt på voss eller? utenfor coop mega og polet? ;)

#248814  av tommis

OzoN^ skrev:Kanskje det var denne?!
Din?

#249621  av OzoN^

Bilde er tatt på Voss ja. Nei, det er ikke min bil... Men drømmer om en :D

#249624  av James

sett denne bilen en del ganger... Så den seinest i Fyllingsdalen ved Essorundkjøringen på lørdag som var :)