Syns skrev:@lpher skrev:Bugster skrev:
Om jeg har skjønt det rett, er det vel slik at IS'er med ekstern forsterker må ha en slik kabel som jeg har kjøpt. Denne plugges i ledningsnettet som går ut fra forsterkern, og så rett i ny ISO-kontakt på spilleren. Ligger en tråd her et sted om dette emnet fra før av, og det er også diskutert på Lexus Owners Club, UK.
Man må ikke ha den...men om man ikke vil klippe i kabelsettet...så benytter man en slik en...
Men...jeg håper ikke den var spesielt dyr...da dette er kabler for max 100,- inkl. arbeidstiden det tar å lage den da 
Jeg har også kjøpt ny spiller. 2-DIN. Men ISO pluggen passer selvfølgelig ikke i den nye spillern. Lager dere slike overganger på bilradiospesialisten? Eller må man klippe den gamle og skøte på? Fikk jo med en ny ISO til den nye spillern, men problemet er jo at jeg ikke vet hvilke ledninger som er til hva av de gamle, så da blir det jo vanskelig å skøte på.. Vet ikke om jeg forklarer det rett, slike ting som det her er absolutt ikke mitt område 
ISO pluggen min passet heller ikke, så jeg fant fram orginalforsterkeren og koblet den ut. Klippet over den orginale ISO pluggen og skjøtet alle kablene. Du kan jo spørre bilradiospes eller høre på toyota verksted, eller gjøre det enklere og klippe og skjøte

.. Legger ved ett koblingskjema over spilleren og fargekoder.
Høyre høytaler framme: Lyse grønn/blå
Venstre høytaler fremme: Rosa/violet
Høyre høytaler bake: Rød/hvit
Høyre woofer bake: Rød-hvit/hvit-blå
Venstre høytaler bake: sort/gul
Venstre woofer bake: sort-hvit/gul-rød
Jord: brun
+12 v: blå/hvit
acc (nøkkel +12v): grå