TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica vs katt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #249703  av Inv4d3r

Hei jeg vil bare si at min celica T185 Gt4 som så slik ut
Bilde

og hvordan den ble

Bilde
Shot at 2007-06-27
og hvordan det skjedde = hadde ca 80 i en skarp sving og der kom denne stygge katten!, Jeg hugde på bremsene og så tror jeg etter jeg fikk høre tok et tree og en lyktestolpe + 2 runder i lufta med bilen.

skader jeg fikk var 1 cm langdt kutt med øyne.

katten overlevde :@
Sist redigert av Inv4d3r den 28 jun 2007 08:54, redigert 3 ganger totalt.

#249705  av peterK

au au au...

#249707  av celica_st185

Kondolerer så mye :( Er tydeligvis ganske kolisjonssikre biler dette her, fikk bare ett skrubbsår på den ene hånda når jeg taka min tidligere i år...

Hadde blitt temmelig forbanna hvis det hadde skjedd på grunn av en katt :twisted:

#249708  av hmsilset

Så trist.Er liksom ekkelt å kjøre på dyr også,så jeg skjønner reaksjonen din.

#249709  av Inv4d3r

ja du kan si det slik! vist jeg ser den katten en gang så kjører jeg Saaaaaaaaaaakte over den.

og kondulerer med bilen din og! jeg leste om den! var en ganske fint bil du hadde :)

#249710  av celica_st185

Inv4d3r skrev:ja du kan si det slik! vist jeg ser den katten en gang så kjører jeg Saaaaaaaaaaakte over den.

og kondulerer med bilen din og! jeg leste om den! var en ganske fint bil du hadde :)
Takk takk, har den ennå :) Blir vel kondemnert den din ?

#249711  av Inv4d3r

vist den ikke blir det så er det noe feil :P mener det er ikke mye igjen av den etter jeg fikk høre av folk.

Fikk i hvertfall vekk den stygge stripa som var på høyre dør. (og jeg som skulle lakere den snart )

#249715  av Inv4d3r

men vet i hvertfall sikkert at jeg altid skal ha meg en toyota! denne redder livet mitt ! + setebelte....

neste bil blir muligens en celica Gti tror jeg.

i hvertfall en Toyota men er ikke sikker på hva enda

men godnatt folkens!

blir en lang dag i morra frykter jeg! purken vil vel snakke med meg så.
så må få litt søvn nå tror jeg jah!

#249738  av sindrejl

Inv4d3r skrev:men vet i hvertfall sikkert at jeg altid skal ha meg en toyota! denne redder livet mitt ! + setebelte....

neste bil blir muligens en celica Gti tror jeg.

i hvertfall en Toyota men er ikke sikker på hva enda

men godnatt folkens!

blir en lang dag i morra frykter jeg! purken vil vel snakke med meg så.
så må få litt søvn nå tror jeg jah!
jepp, celica er ganske heftig kollisjonssikret. er derfor de er så bajse tung også :) godt det gikk bra, kondolerer med bilen! :(

#249743  av Tomera

Veldig veldig trist! :cry:
Men hvorfor har bilen andre felger etter at den rullet? :?

#249750  av Inv4d3r

det andre bilde et litt gammlere tatt i vinters tid! så dette er vinter felgene mine!
Det du ser på bilde etter på er sommer felgene. som jeg egentlig skulle til og bytte ut. men jah

#249762  av Rømmling

kondolere med bilen
den ser jo ut som den er knekt jo. kan se slik ut når man ser på understellet på bilen, ser bøyd ut

#249764  av Inv4d3r

Jeg har ikke fått hvert og sett på den enda men. etter det jeg husker etter i går.
så var den tålig bøyd ja.

#249789  av Johansen

Kondolerer!

få lagt ut flere bilder av bilen når du får tid, den så litt skada ut!

Bra det gikk fint med deg da:)