TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Overhale bakbremser

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#249958  av evneveik

Mekonomen? Eller Toyota,de har det garantert...

#249960  av Sven

Ca 1100,- på Toyota. Ihvertfall på rev 2

#249969  av evneveik

SÃ¥ dyrt? Til celica er det vel ca. 500kr for bak og 450kr framme, hvis jeg ikke husker feil.

#249972  av Larsen

Så mye. Jeg bestilte fra utlandet. Trodde det var et sett til hver så jeg har dobbelt. Hvis du er intersert så send pm, så får du det til billigere enn toyota pris :wink: Er foresten en 91 model mr2

#249975  av Mr2Even

Larsen skrev:Så mye. Jeg bestilte fra utlandet. Trodde det var et sett til hver så jeg har dobbelt. Hvis du er intersert så send pm, så får du det til billigere enn toyota pris :wink: Er foresten en 91 model mr2
Hvor kjøpte du de overhaldings-settene? og forretsne, hva er beste rengjøringsmetoden når man skal vaske kalippere før man lakker de?

#249976  av Larsen

Mr2Even skrev:
Larsen skrev:Så mye. Jeg bestilte fra utlandet. Trodde det var et sett til hver så jeg har dobbelt. Hvis du er intersert så send pm, så får du det til billigere enn toyota pris :wink: Er foresten en 91 model mr2
Hvor kjøpte du de overhaldings-settene? og forretsne, hva er beste rengjøringsmetoden når man skal vaske kalippere før man lakker de?
Hvis du får tak i det så er avfettning etterfølgt av syrevasking det beste uten tvil.

Kjøpte de herifra http://www.toyotaworld.com/
De brukte lang tid da noen av delene ikke var på lager.

#249979  av Mr2Even

Larsen skrev:
Mr2Even skrev:
Hvis du får tak i det så er avfettning etterfølgt av syrevasking det beste uten tvil.

Syrevasking, er det noe firma som utfører det?, og tåler pakningene dette? Er forsiktig sandblåsing noe å tenke på, og er det noen som vet hvor man får utført det i oslo?

#249980  av Larsen

Mr2Even skrev:
Larsen skrev:
Mr2Even skrev: Hvor kjøpte du de overhaldings-settene? og forretsne, hva er beste rengjøringsmetoden når man skal vaske kalippere før man lakker de?

Syrevasking, er det noe firma som utfører det?, og tåler pakningene dette? Er forsiktig sandblåsing noe å tenke på, og er det noen som vet hvor man får utført det i oslo?
Det kommer litt ann på. Du kan jo bare smøre syre på yttersiden av kalipteren, men hvis du overhaler så fjerner du jo pakkningen også og da er det like greit å sende dem til syrevask. Alternativ er jo glassblåsing.

#249998  av Mr2Even

Larsen skrev:
Mr2Even skrev:
Det kommer litt ann på. Du kan jo bare smøre syre på yttersiden av kalipteren, men hvis du overhaler så fjerner du jo pakkningen også og da er det like greit å sende dem til syrevask. Alternativ er jo glassblåsing.
Ok, jeg får se hva jeg gjør.. :wink: