TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilshow

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #250083  av Mani@c

Jeg trodde faktisk lenge at dette var RC biler, helt til jeg så menneskene komme ut på plassen når det er over... :shock:

Feita er det uansett... :D

Link...

#250117  av ErlingK

Så dette på TV for noen dager siden. Det var på Euro-Disney i Paris. Bilene var ombygde Opler tror jeg. Hadde motorsykkelmotorer å bakhjulstrekk!! Halv vekt av orginalt. Meget dyktige sjåfører!

Erling

#250129  av Stiffy

hørtes igrunn litt vel turtall ut til å være bil motorer ja. hehe. Heftig gode til å kjøre da :shock:

#250134  av Th4 Ghost

"no women drivers were used for this performance." xD

Dyktige sjåfører ja. Men den røde bilen var vel sånn at de hadde snudd karosseriet slik at den egentlig kjørte rett vei selv om det ser ut som den rygger igjennom hele showet

#250148  av Stiffy

hmm vanskelig å kjøre med sving på bakhjula i såfall :?

#250168  av Stiansen

Utrolig flinke sjåfører :) Tror nok ikke karosseriet var snudd nei, hadde styringa på fremhjula som Stiffy sier :wink:

#250176  av Th4 Ghost

Stiansen skrev:Utrolig flinke sjåfører :) Tror nok ikke karosseriet var snudd nei, hadde styringa på fremhjula som Stiffy sier :wink:
yepp, men går da ann å ha resten av bilen feil fordi :P hadde bare sett teit ut om den hadde svinget med bakhjula ;) men men, har ikke peiling jeg, leser bare på kommentarene under og synes det høres logisk ut. med tanke på at den rygger mer en den kjører rett frem i motsetning til de andre bilene. Men for all del, det der krever skills fordi :)

#250288  av Andreazz

Jeg så dette showet i Disney World i Florida i Mars!
Handlingen foregikk likksom i Paris, og de svarte bilene var ombygde Corsaer med motorsykkel motor montert bak.
De røde bilene var bare nå custom-made greier med Opel merke i fronten. De brukte flere typer av de, en som er "normal", en der karroseriet er snudd, slik at sjøføren ser ut bakruta når han kjører og en bil hvor sjøføren hang på en plattform ut på ene siden å kjørte, dette for at den ekte skuespilleren kunne filmes inni bilen mens han "kjørte"..
Byttet mellom bilene ble gjort underveis bak kulissene.

De gjorde alt mulig stunts under showet, vannscooter, skyting, sprengning, motorsykkler osv! Sinnsykt tøfft å se på, å ikke minst høre!
Tilslutt fikk vi se på storskjerm der hele scenen hadde klippt å redigert til en kortfilm...

Showet gjorde de 2-3ganger hver enesete dag! Vi gikk forbi verkstedet demms på vei dit, sto sikkert 20 sånne svarte corsaer, 10 av de røde og mange motorsykkler der inne....
Vedlegg
Stunt Show7.jpg
Stunt Show7.jpg (535.21 kiB) Vist 92 ganger
Stunt Show5.jpg
Stunt Show5.jpg (495.07 kiB) Vist 96 ganger
Stunt Show3.jpg
Stunt Show3.jpg (342.54 kiB) Vist 90 ganger
Stunt Show2.jpg
Stunt Show2.jpg (408.78 kiB) Vist 88 ganger
Stunt Show1.jpg
Stunt Show1.jpg (469.51 kiB) Vist 89 ganger