|plumbo skrev:er ikke 4a-fe og 4a-ge motorer like i infestninga ?? synes det er litt rart med tanke på at det er så og si den samme blokka .
Holder med å sette på en 3mm skive på orginalgestet, mellom foring og motorfestet. kan legge ved ett bilde av min "mod" av motorfestet. Det er selve festet som sitter i motoren som er forskjellig. Jeg mener å huske det at festet på 4a-fe motoren sitter lengere ned enn på 4a-ge motoren.
Nå snakker jeg om 20v utgaven siden det er den trådstarter referer til i tråden. skal ikke si meg helt sikker på 16v utgavene.
Som sagt over
Meg selv skrev:Største problemet ditt blir ledningsnettet. er langt i fra plug'n'play
+ ett par ting til jeg kom på. Må modifisere armen til gasswire'n da denne er laget til LHD biler. Enten lage en speiling av den. eller kjøpe en laaaang wire.
Og servopumpe problemer. 4af-e motorer har denne montert bakpå blokka. Mens 4a-ge 20v har dynamo og strammehjul montert bak.
Har selv ikke funnet på noe genial løsning på dette problemet enda, siden innfesting til servo kommer i konflikt med noen sensorer på fremsiden, i dette tillfellet har jeg bare droppet servo og laget en "lukket" bane til servoen. man er ung og har "muskler" enda vettu
