TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• støtte brakett for ct20b + trenger ch. nr.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #250112  av Kanakkas

Hei.

Har ct20b turbo og lurte på hva resten her har gjort med støttestaget under turbo, passer jo ikke etter skift av turbo. Har dere tatt dette fra en st 205 også eller bare lar dere turboen hvile på staget..??

Og er det noen her med ST205 som kan være så vennlige å låne ut ch. nr til meg.?? Skal bestille deler fra en 205 til CS'min hos Toyota og de MÅTTE he et ch. nr for å kunne hjelpe... :(
Kan garantere at det ikke blir brukt til noe annet!!

#250259  av Peak

Hvis du søker på forumet så finner du info om hva du må gjøre for å få branketten på plass.

For min del så sveiset jeg på en ekstra bit, og borret nytt hull så eg fikk inn skruen til turboen.

#250345  av Kanakkas

Var noe sånt jeg tenkte på også, er mulig jeg får tak i en sånn brakett så får se ann litt. Men kjekt å vite hva som er "utprøvd".

#250368  av Peak

Kan bare nevne også at du må bruke vannrør fra CT26, så det er en stor fordel å kjøpe pakningen til vannrøret og pakningen til oljen.

#250401  av kennethx

På min ble det borret et nytt hull i braketten, og olje/vannrør fra ct26 ble flyttet over.

#250446  av Kanakkas

Turboen har vært montert og ting tilpasset, manglet bare det støttestaget for turboen. Men takk for hjelpen!!

Deler begynner å komme tilrette, mangler snart bare en bra løsning på fuel rail før maskinen blir montert sammen.

Ingen som har lyst til å dele et st205 ch nr. med meg...?? :oops:
Skjønner godt hvis dere ikke vil, men hadde hjulpet meg masse!