TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min 2004 model avensis sedan

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#250369  av Turbotrille

2 måneder igjen av sommeren?

Jeg føler ihvertfall at vi har sommer minst til vinterdekkene skal på, og det er ikke før i november.. :?

#250511  av peterK

Synes bilen din er blitt vanvittig tøff! Må si at jeg synes det du gjør i photoshop er sinnsykt imponerende, renner sjalusi av meg :lol:

Så må jeg og få nevne at jeg synes det er ufattelig kult av deg ( leste tråden på off-topic ) at du tilbyr å gjøre slikt for andre. Det er veldig artig for bileiere å ha "the little extra" bilder av bilen de er så glad i 8)

Just my two cents..

#250514  av celicat23

peterK skrev:Synes bilen din er blitt vanvittig tøff! Må si at jeg synes det du gjør i photoshop er sinnsykt imponerende, renner sjalusi av meg :lol:

Så må jeg og få nevne at jeg synes det er ufattelig kult av deg ( leste tråden på off-topic ) at du tilbyr å gjøre slikt for andre. Det er veldig artig for bileiere å ha "the little extra" bilder av bilen de er så glad i 8)

Just my two cents..
Takker, takker. Er nå bare en amatør enda både i fotografering og ikke minst photoshop, så gøy og høre at
det blir litt pent fordet :) Har ikke digitalt speilrefleks kamera engang, noe som de fleste tror/mener er HELT nødvendig :wink:

Tilbudet om og ta bilder av andre sine biler er til dels ren egoisme, da jeg vil leve ut foto-hobby'en litt mer. Og samtidig
få oppleve flere biler på nært hold. Er heller ikke galt og treffe andre bil intresserte :wink:

#250678  av celicat23

kong3n skrev:Helt sykt bra bilder :) Bruker du noe HDR teknikk av noe slag?
Takker. Nei, ikke noe HDR.

#250807  av Thomas S

Passer bra med de felgene på svart bil :wink: Samme som meg :)

#250901  av soltec

Nydelig bil, nydelige bilder :D

#251097  av celicat23

Da er grillen montert. Bilen ble *MYE* penere med den. Tenkte jeg skulle ha vasket bilen og tatt noen bilder av det
med mitt gamle ixus kamera, men klarte og skjære av meg en 1x1cm bit med kjøtt av pekefingeren når jeg drev
med grillen (gamle evneveike folk og kniv...) Får ta det når det en eller annen gang slutter og renne blod...

#251098  av Thomas S

:lol: Det skal du ha, at noen tenker utenom boksen og gjør en vanlig Avensis til en snasen sak er gode ting :wink:

#251693  av celicat23

Liten "preview" på hvordan grillen ble, montert.

Bilde

Når canon eos kamera er i hus, og jeg har funnet ut hvordan jeg skal bruke det, så kommer det (selvsagt)
bedre bilder :wink:

(tok dette med ett gammelt ixus kamera...)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 21